Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/440
Назва: Computer Modelling of Educational Process as the Way to Modern Learning Technologies
Інші назви: Комп'ютерне моделювання навчального процесу як шлях до сучасних технологій навчання
Компьютерное моделирование учебного процесса как путь к современным технологиям обучения
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Кравцова, Л.В.
Kravtsova, L.
Пуляєва, Г.В.
Пуляева, А.В.
Puliaieva, A.
Ключові слова: computer modeling of educational process
interactive teaching forms
distance learning system
competency
competence-based education
комп’ютерне моделювання навчального процесу
інтерактивні форми навчання
система дистанційного навчання
компетентність
освіта на основі компетентності
компьютерное моделирование учебного процесса
интерактивные формы обучения
система дистанционного обучения
правомочность
компетентностное образование
Дата публікації: 30-чер-2019
Видавництво: CEUR Workshop Proceedings
Бібліографічний опис: Zaytseva T. Computer Modelling of Educational Process as the Way to Modern Learning Technologies [Electronic resource] / Tatyana Zaytseva, Lyudmila Kravtsova, Anna Puliaieva ICTERI 2019: ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer : Proceedings of the 15th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume II: Workshops. Kherson, Ukraine, June 12-15, 2019 / Edited by : Vadim Ermolayev, Frédéric Mallet, Vitaliy Yakovyna, Vyacheslav Kharchenko, Vitaliy Kobets, Artur Korniłowicz, Hennadiy Kravtsov, Mykola Nikitchenko, Serhiy Semerikov, Aleksander Spivakovsky. – (CEUR Workshop Proceedings, Vol. 2393). – P. 849-863. – Access mode : http://ceur-ws.org/Vol-2393/paper_403.pdf
Короткий огляд (реферат): Today’s young people, who make up the student community, are very experienced in many issues that affect their surroundings. Therefore, each educational institution should be able to introduce new forms and methods of communication with young people, their learning, that widely involve innovative technologies, activate the creative component of education, increase the independence of students, preparing them for the future profession. This is especially true for the preparation of maritime industry specialists, whose professionalism and competence not only the preservation of the vessel and the performance of its tasks at hand depend, but also the health and, even, the life of the entire crew. Modern educational innovations offer a wide range of different software tools. But only teacher should to choose his own methodology of discipline-teaching based on what trajectory most closely matches the maximum effect of this training. Therefore, modelling of such methodology in needs of deep analyse of both the learning support systems and the student’s attitude towards using of the latest information technologies in the educational process. Сьогоднішня молодь, яка складається із студентської спільноти, має досвід у багатьох питаннях, що стосуються їхнього оточення. Тому кожен навчальний заклад повинен мати можливість впроваджувати нові форми та методи спілкування з молоддю, їх навчання, які широко залучають інноваційні технології, активізують творчу складову освіти, підвищують самостійність учнів, готуючи їх до майбутньої професії. Особливо це стосується підготовки фахівців морської галузі, від професіоналізму та компетенції яких залежить не тільки збереження судна та виконання його завдань, але й здоров'я та навіть життя всього екіпажу. Сучасні освітні інновації пропонують широкий спектр різних програмних засобів. Але тільки викладачеві слід вибирати власну методику викладання дисципліни, виходячи з того, яка траєкторія найбільше відповідає максимальному ефекту цього навчання. Тому моделювання такої методики потребує глибокого аналізу як систем підтримки навчання, так і ставлення студента до використання новітніх інформаційних технологій у навчальному процесі. Сегодняшние молодые люди, составляющие студенческое сообщество, имеют большой опыт во многих вопросах, которые влияют на их окружение. Поэтому каждое учебное заведение должно уметь внедрять новые формы и методы общения с молодежью, их обучения, в которых широко используются инновационные технологии, активизировать творческую составляющую обучения, повышать самостоятельность учащихся, готовить их к будущей профессии. Это особенно актуально для подготовки специалистов морской отрасли, от профессионализма и компетентности которых зависит не только сохранение судна и выполнение его задач, но также здоровье и даже жизнь всего экипажа. Современные образовательные инновации предлагают широкий спектр различных программных инструментов. Но только преподаватель должен выбирать свою собственную методику изложения дисциплины, исходя из того, какая траектория наиболее близко соответствует максимальному эффекту этого обучения. Поэтому моделирование такой методологии требует глубокого анализа как систем поддержки обучения, так и отношения студента к использованию новейших информационных технологий в образовательном процессе.
Опис: Міжнародна конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/716616
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/440
ISSN: 1613-0073
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_computer_modeling_of_educational_process.pdf705.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.