Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/422
Title: Проектирование, разработка и использование мультимедийных обучающих систем дисциплин морского профиля
Other Titles: Проектування, розробка та використання мультимедійних навчальних систем дисциплін морського профілю
Authors: Кравцова, Л.В.
Kravtsova, L.
Keywords: мультимедийный комплекс
использование электронных таблиц Excel
интерактивные модули Flash
інтерактивні модулі Flash
використання електронних таблиць Excel
мультимедійний комплекс
multimedia complex
use of Excel spreadsheets
interactive flash modules
Issue Date: 21-Apr-2011
Publisher: ХДУ
Citation: Кравцова Л.В. Проектирование, разработка и использование мультимедийных обучающих систем дисциплин морского профиля/ Л.В.Кравцова ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних додатках: інтеграція,гармонізація та трансфер знань (4-8 травня 2011 р.): матер. конф.-Херсон: ХДУ, 2011. - С. 84-85
Abstract: В работе представлена концептуальная модель мультимедийного программно-методического комплекса, на основе которой разработана обучающая система курса «Управление морским судном». На примере изучения темы «Остойчивость судна» продемонстрированы возможности использования электронных таблиц Excel и Flash модулей для повышения эффективности обучения. У роботі представлена концептуальна модель мультимедійного програмно-методичного комплексу, на основі якої розроблена навчальна система курсу «Управління морським судном». На прикладі вивчення теми «Остійність судна» продемонстровані можливості використання електронних таблиць Excel і Flash модулів для підвищення ефективності навчання.
Description: Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/422
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravtsova_interactive_flash_modules.pdf316.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.