Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/405
Назва: | IMPLEMENTING ENGAGE STUDY ACTIVATE IN TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES FOR FUTURE SEAFARERS |
Інші назви: | УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ «ЗАЛУЧИТИ ВИВЧИТИ АКТИВУВАТИ» У ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІХ МОРЕПЛАВЦІВ |
Автори: | Tymoshchuk, Yu.V. Тимощук, Ю.В. |
Ключові слова: | Engage Study Activate implementation teaching English English for specific purposes Communicative Approach Залучити Вивчити Активувати (Engage Study Activate) впровадження англійська мова за професійним спрямуван¬ням вивчення англійської мови комунікативний підхід |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ПУ «Причорноморськийнауково-досліднийінститутекономіки та інновацій» |
Бібліографічний опис: | Tymoshchuk Yu.V. Implementing Engage Study Activate In Teaching English For Specific Purposes For Future Seafarers. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал Випуск 11, Т.3 / ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій» – Одеса,2019. – 198с. |
Серія/номер: | УДК: 378.477; |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to the aspects of implementation Engage Study Activate elements in teaching English for specific purposes for future seafarers. To catch the students interesting in learning is the vital element of teachers’ responsibility. In order to get the students’ attention, teachers require having adequate teaching methods. One of the teachers’ efforts to engage the stu¬dents is by applying Engage Study Activate. ESA elements may go in different ways during the lesson, but it depends on language level of students, different learning objectives, learning materials. Whatever kind of patterns a teacher prefers, ESA model is one of the basic building blocks for successful language teaching and learning of future seafarers at Maritime Higher Establishments. Статтяприсвячена аспектам впровадження методу «Залучити Вивчити Активувати» (далі ESA) при вивченні англійської мови за професійним спрямуванням у Вищих морських навчальних закладах. Щоб залучити увагу студентів у вивченні іноземної мови, важливим елементом є відповідальність викладача. Для того, щоб стримати увагу студентів, викладачі мають використовувати потрібні викладацькі методи. Елементи ESA протягом заняття можуть йти у різних послідовностях, протее це залежить від мовного рівня студентів, різноманітних мовних цілей, викладацьких матеріалів. Але яку б послідовність викладач не обрав, ESA модель є однією з основних блоків для успішного вивчення та навчання іноземної мови майбутніх морських фахівців. |
Опис: | Періодичний науковий журнал |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/405 |
ISSN: | 2663-6085 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tymoshchuk_EASA.pdf | 623.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.