Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/367
Назва: | Міждисциплінарне навчання: початкові зусилля та результати |
Інші назви: | Cross-curricular learning: initial efforts and results |
Автори: | Швецова, І.В. Швецова, И.В. Shvetsova, I.V. Кудрявцева, В.Ф. Kudryavtseva, V.F. |
Ключові слова: | навчальна програма неанглійське середовище морська англійська мова викладання морської англійської мови викладачі англійської мови спеціального призначення у вищих навчальних закладах the сгoss-curricular teaching the non-English environment Maritime English teaching Maritime English teachers of English for Specific Purposes at higher educational establishments |
Дата публікації: | 15-кві-2019 |
Видавництво: | Видавництво ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” |
Бібліографічний опис: | Кудрявцева В. Ф., Швецова І. В Cross-curricular learning: initial efforts and results. Науковий журнал Освітній простір України Випуск 15 Видавництво ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”275 с. С.255-261. DOI: 10.15330/esu.15.255-261 |
Серія/номер: | УДК: 372.881.111.1; |
Короткий огляд (реферат): | Поточне вивчення присвячене необхідності впровадження міждисциплінарного навчання, яке може бути реалізоване через виділення більшої кількості годин в навчальній програмі. Результати показують, що такі ініціативи можуть бути реалізовані спільними зусиллями педагогічного колективу, розуміючи цінність міждисциплінарного навчання та навчання для економії часу студентів до освоєння академічного змісту і, водночас, розвитку мислення і навчання на вищому рівні, необхідному для професійного успіху. Дослідження продемонструвало те, що інституційні зусилля, спрямовані на адаптацію навчальних програм і послідовність дисциплін, які викладаються у міждисциплінарному проекті, ще не були успішними. Результати показують, що для подолання розбіжностей, що виникають через специфіку неанглійського середовища в країні, а отже, і в навчальному закладі, є міждисциплінарне навчання, а саме співпраця викладачів-переметників у більш вузькому масштабі. The current study investigates the сross-curricular teaching that implemented due to the necessity of spending more time on implementing this innovation. The results indicate that it can’t be permanent due to changes in the curricula, content, faculty members etc., that’s why the traditional approach of separately taught disciplines is dominant as more convenient unless the institutional management or regional leaders in higher education are willing and open to such cross-curricular developments. The results indicate that such initiatives can be realized through joint efforts of the teaching staff understanding the value of cross-curricular teaching and learning for economizing students ’ time to master the academic content and, at the same time, develop higher-order thinking and learning skills necessary for professional success. The study demonstrated the institutional efforts to tailor the curriculum and sequence of disciplines taught into the cross-curricular design have not been a success yet, the challenges being too numerous. The results indicate that to overcome the discrepancies occurring due to the specifics of the nonEnglish environment in the country and, consequently, at the educational establishment, there’s a real chance to set an example by collaborating at a narrower scale. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/367 |
ISSN: | 2409-9244 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shvetsova_CROSS-CURRICULAR_LEARNING_INITIAL_EFFORTS_AND_RESULTS.pdf | 138.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.