Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/332
Назва: Удосконалення змісту навчальної програми з фізики для спеціальності «річковий та морський транспорт»
Інші назви: Improvement of the content of the curriculum in physics for "river and sea transport
Усовершенствование учебной программы по физике для специальности «речной и морской транспорт»
Автори: Чернявський, В.В.
Chernіavsky, V.V.
Чернявский, В.В.
Ключові слова: навчальна програма з дисципліни «Фізика»
майбутні фахівці річкового та морського транспорту
навчальний матеріал професійного змісту
curriculum of a speciality "Physics, River and sea transport
teaching material of professional content
учебная программа по физике
специальность «Речной и морской транспорт»
учебный материал профессионального содержания
Дата публікації: 2017
Видавництво: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка
Бібліографічний опис: Чернявський В.В. Удосконалення змісту навчальної програми з фізики для спеціальності «річковий та морський транспорт» / В.В. Чернявський // Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. – Вип.2. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2017 – С. 148 – 154.
Серія/номер: УДК : 378.371:53.656.6;
Короткий огляд (реферат): У статті викладено методичні підходи до удосконалення програми з фізики для майбутніх фахівців річкового та морського транспорту шляхом включення до її змісту питань професійної спрямованості. Висвітлено сучасні вимоги до виконання судноводіями, механіками та електромеханіками професійних функції у контексті Манільських поправок, які свідчать про необхідність досягнення ними високого рівня фахової компетентності, важливий внесок у становлення якої належить фундаментальним знанням з фізики. Показано, що головною особливістю запропонованих методичних підходів до впровадження навчального матеріалу професійного змісту у навчання фізики є синтез знань з фізики та професійних знань, а після цього – застосування цих синтезованих знань до розв’язання практичних професійних завдань. На прикладі змістовного модуля «Механіка» продемонстровано методичні підходи до впровадження навчального матеріалу професійного змісту у навчальний процес з фізики. В статье изложены методические подходы к усовершенствованию программы по физике для специалистов речного и морского транспорта путём включения в её содержание вопросов профессиональной направленности. Освещены современные требования к выполнению судоводителями, механииками и электромеханиками профессиональных функций в контексте Манильских поправок. Отмечено, что эти требования свидетельствуют о необходимости достижения високого уровня профессиональной компетентности, важный вклад в становление которой принадлежит фундаментальным знаниям по физике. Показано, что главной особенностью предложенных методических подходов к введению материала профессионального содержания в обучение физике является синтез знаний про физике и профессиональных знаний, а после этого – применение этих синтезированных знаний для решения практических профессиональных задач. На примере содержательного модуля «Механика» продемонстрированы методические подходы к введению материала профессионального содержания в учебный процесс по физике. The article set out the methodological approaches to improving program of Physics for the future of the river and marine transport by incorporating the content of educational material, which allows to acquaint students with the latest scientific and technical achievements that have importance for the development of the maritime industry; Displays the value of landmark discoveries in Physics for the development of river and sea transport; complements the issue or topic of course physics directly to professional content. Calls out to the modern requirements sudnovodìâmi, engineersand elektromehanìkami of professional functions in the context of the Manìl′s′kih amendments. It is noted that these requirements indicate the need for achieving a high level of professional competence, an important contribution to the establishment belongs to the fundamental knowledge of physics. In the context of the stated that understanding the professional education of future specialists of river and maritime transport as mastering a certain amount of knowledge and skills within the disciplines of cycles of General and professional training does not meet the needs of the maritime industry. Proven to be crucial for increasing the level of competence of graduates of the naval higher education institutions has the implementation of interconnection of knowledge in physics and professional knowledge. It is shown that the main feature of the proposed methodological approaches to the introduction of the teaching material of professional content in the teaching of physics is the synthesis of the knowledge of physics and professional knowledge, and after that – these synthesized knowledge to the solution of practical professional tasks. For example, the contents of the module "mechanics" demonstrated the methodical approaches to the introduction of the teaching material of professional content in the learning process of physics. Justifiably, that special attention in the process of solving the problem of formation of professional knowledge in the future of the river and marine transport in learning physics should be given selection and outlining of educational material of professional content that will provide not only a conscious perception of his cadets adequately to sense for professional activities, but also increasing the level of fundamental knowledge in physics.
Опис: Категорія В
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/332
ISSN: 2521-6791
Розташовується у зібраннях:Кафедра судноводіння

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernіavsky_River_and_maritime_transport.pdf606.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.