Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/305
Назва: Аналіз ефективності системи дистанційного навчання в процесі перевірки компетенцій
Інші назви: Анализ эффективности системы дистанционного обучения в процессе проверки компетенций
Analysis of the efficiency of the distance training system in the process of competency verification
Автори: Кравцова, Л.В.
Kravtsova, L.
Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Камінська, Н.Г.
Каминская, Н.Г.
Kaminska, N.
Ключові слова: система дистанційного навчання
компетентнісний підхід
перевірка компетенцій
система тестування
платформа MOODLE
комплексне тестування
компетенції
система дистанционного обучения
компетентностный подход
проверка компетенций
система тестирования
комплексное тестирование
компетенции
distance learning
competence approach
competency testing
system testing
comprehensive testing
competencies
Дата публікації: 15-тра-2017
Видавництво: Київський національний університет будівництва і архітектури
Бібліографічний опис: Кравцова Л.В. Аналіз ефективності системи дистанційного навчання під час перевірки компетенцій курсантів ХДМА / Л.В.Кравцова, Т.В.Зайцева, Н.Г.Камінська П’ята міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2017. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle». (Київ, КНУБА, 26-27 травня 2017 р.): тези доповідей. – К.: КНУБА, 2017. – С. 44
Серія/номер: УДК: 378.16;
Короткий огляд (реферат): Виконавцями проекту «Теоретико-методичні основи реалізації компетентнісного підходу в системі підготовки фахівців морської галузі» Херсонської державної морської академії проведено експериментальну роботу щодо інтеграції навчального процесу до національної освітньої політики України. Одним із напрямків цієї роботи є створення та впровадження платформи дистанційного навчання для підтримки навчального процесу вХДМА. Основним напрямком роботи була повна заміна класичних методів проведення іспитів на комплексне тестування, що охоплює всі дисципліни від 1 до 5 курсу та базується на платформі дистанційного навчання. Исполнителями пректа «Теоретико-методические основы реализации компетентностного подхода в системе подготовки специалистов морской отрасли» Херсонской государственной морской академии проведена экспериментальная работа по интеграции образовательного процесса в национальную образовательную политику Украины. Одним из направлений этой работы является создание и внедрение платформы дистанционного обучения для поддержки учебного процесса в Херсонской морской академии. Основным направлением работы была полная замена классических методов проведения экзаменов на комплексное тестирование, охватывающее все дисциплины от 1 до 5 курса и основанное на платформе дистанционного обучения. Kherson State Maritime Academy research conducted experimental work to integrate the educational process on the basis of competence approach in the national education policy of Ukraine. One of the directions of this work is the creation and implementation of distance education platform to support the educational process in Kherson Maritime Academy. The main focus of the work was complete replacement of the classical methods of examinations for comprehensive testing that covers all disciplines from 1 to 5 course and is based on the platform of distance education.
Опис: Міжнародна науково-практична конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://2017.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=107
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/305
Розташовується у зібраннях:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravtsova_competencies.pdf181.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.