Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/286
Назва: Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування
Інші назви: Реализация подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально-ориентированному общению
Future navigators’ training implementation to foreign-language professionally-oriented communication
Автори: Фролова, О.О.
Фролова, Е.А.
Frolova, O.O.
Ключові слова: підготовка
майбутні судноводії
професійно орієнтоване спілкування
міжнаціональний судновий екіпаж
вищий морський навчальний заклад
подготовка
будущие судоводители
профессионально ориентированное общение
межнациональный судовой экипаж
высшее морское учебное заведение
training
future navigators
professionally-oriented communication
international ship’s crew
higher maritime educational institution
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Фролова О. О. Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Молодий вчений. 2017. № 3. C. 479-484.
Серія/номер: УДК: 378.147:656.61.052(045);
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена опису реалізації підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Визначено основні етапи реалізації означеної підготовки: настановно-цільовий, змістово-операційний та результативний. Детально розглянуто зміст кожного з визначених етапів. Проаналізовано ефективність запропонованої методики підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Схарактеризовано напрями її подальшої реалізації в навчальному процесі вищого морського навчального закладу. В статье описывается реализация подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально ориентированному общению. Определены основные этапы реализации данной подготовки: установочно-целевой, содержательно-операционный и результативный. Детально рассмотрено содержание каждого из выделенных этапов. Проанализирована эффективность предложенной методики подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально ориентированному общению. Охарактеризованы направления ее дальнейшей реализации в учебном процессе высшего морского учебного заведения. The article deals with future navigators’ training implementation to foreign-language professionally-oriented communication. The main stages of the presented training have been defined: target-oriented, content-related and resultative. The content of each defined stage has been deeply examined. The effectiveness of the presented methods of future navigators’ training to foreign-language professionally-oriented communication has been analyzed. The guidelines for their further implementation in the learning and teaching process of higher maritime educational institution have been described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/286
ISSN: 2304-5809
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frolova_training.pdf303.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.