Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2614
Назва: | Exploring the effectiveness of benchmarking approach with educational technologies in maritime english education |
Інші назви: | Дослідження ефективності застосування бенчмаркінгового підходу з освітніми технологіями у вивченні морської англійської мови |
Автори: | Юрженко, А.Ю. Yurzhenko, A.Y. Дягилева, О.С. Diahyleva, O.S. Кононова, О.Ю. Kononova, O.Y. |
Ключові слова: | Benchmarking educational technologies Maritime English higher education blended learning e-learning бенчмаркінг освітні технології морська англійська мова вища освіта змішане навчання електронне навчання |
Дата публікації: | 2-жов-2024 |
Видавництво: | Educological Discourse |
Бібліографічний опис: | A. Yurzhenko, O. Diahyleva, and O. Kononova, “Exploring the Effectiveness of Benchmarking Approach With Educational Technologies in Maritime English Education”, Educological Discourse, vol. 46, no. 3, Oct. 2024. Р.80-88. |
Серія/номер: | УДК;378.147 |
Короткий огляд (реферат): | The article describes the use of a benchmarking approach as an effective means of assessing and comparing competitiveness and improving the organization`s activities. In the era of the information society, knowledge fast changes and distributes, making it impossible for educational institutions to be successful if not have a real competitive advantage. The use of educational technology while Maritime Education and Training improves student outcomes, including grades and test scores. The paper describes the use of educational technology in a variety of ways, including blended learning, flipped classrooms, and personalized learning as a more engaging and effective learning environment. Benchmarking and educational technologies are two intertwined concepts that play a crucial role in improving the quality of maritime education. Research suggests that educational technologies can positively influence Maritime English education of future ship engineers. EdTech tools can be used to simulate different educational scenarios and predict potential outcomes. This can help educators benchmark their current practices against alternative approaches and make informed decisions. Such technologies provide students with access to authentic materials, real-life scenarios, and immediate feedback, enabling them to develop their speaking, listening, reading, and writing skills. Benchmarking can foster a culture of continuous improvement and encourage collaboration among educators to share best practices and develop innovative solutions. The paper concludes with positive impact of benchmarking approach with educational technologies into Maritime English education of future seafarers. The prospects of further research can be seen in the use of benchmarking approach while Collaborative Online International Learning, namely Maritime English online courses on LMS MOODLE. У статті описано застосування бенчмаркінгового підходу як ефективного засобу оцінювання та порівняння конкурентоспроможності й удосконалення діяльності організації. В епоху інформаційного суспільства знання швидко змінюються і поширюються, що унеможливлює успіх навчальних закладів, які не володіють реальними конкурентними перевагами. Застосування освітніх технологій у галузі морської освіти та підготовки покращує результати навчання студентів, у тому числі їхні оцінки й результати тестів. Описано використання освітніх технологій у різних формах, серед яких змішане навчання, «перевернуті класи» та персоналізоване навчання як навчальне середовище з більшим залученням учасників освітнього процесу й ефективністю. Бенчмаркінг і освітні технології — два взаємопов’язані поняття, які відіграють вирішальну роль у підвищенні якості морської освіти. Дослідження свідчить про те, що освітні технології можуть позитивно впливати на вивчення морської англійської мови майбутніми судновими механіками. Інструменти EdTech (освітніх технологій) можуть застосовуватися для моделювання різних освітніх сценаріїв і прогнозування потенційних результатів. Це може допомогти викладачам порівняти власні актуальні практики з альтернативними підходами й ухвалювати обґрунтовані рішення. Такі технології надають студентам доступ до неадаптованих матеріалів, реальних сценаріїв і швидкого зворотного зв’язку, що дає їм змогу розвивати свої навички говоріння, аудіювання, читання та письма. Бенчмаркінг може сприяти формуванню культури безперервного вдосконалення та заохочувати до співпраці між викладачами для обміну найкращими практиками й розробки інноваційних рішень. У статті доведено позитивний вплив застосування бенчмаркінгового підходу з освітніми технологіями на вивчення морської англійської мови майбутніми морськими фахівцями. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у використанні бенчмаркінгового підходу під час міжнародної співпраці у формі онлайн-навчання (COIL), а саме онлайн-курсів з морської англійської мови на LMS MOODLE. |
Опис: | Стаття журналу категорії Б |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/1083/929 http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2614 |
ISSN: | 2312-5829 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurzhenko_Moodle.pdf | 266.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.