Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2587
Title: | The impact of LMS MOODLE on Maritime English teaching of future ship engineers |
Other Titles: | Вплив LMS MOODLE на викладання морської англійської мови майбутнім судномеханікам |
Authors: | Юрженко, А.Ю. Yurzhenko, A.Y. Дягилева, О.С. Diahyleva, O.S. Кононова, О.Ю. Kononova, O.Y. |
Keywords: | maritime education and training Maritime English MOODLE ship engineers maritime professionals навчання та підготовка моряків морська англійська мова суднові механіки морські фахівці |
Issue Date: | 7-Jun-2024 |
Publisher: | MANS w Łomży |
Citation: | Diahyleva, O., Yurzhenko, A., & Kononova, O. (2024). The impact of LMS MOODLE on Maritime English teaching of future ship engineers. Materials of the X International Scientific and Practical Conference “ Współczesne trendy w kształceniu zawodowym przyszłych specjalistów w specjalnościach niejęzykowych w przestrzeni wielokulturowej”, MANS w Łomży. P.156-163. DOI https://doi.org/10.58246/ZVNA8738 |
Series/Report no.: | УДК;37.01/.09: 811.378. 057.8+327 (063) |
Abstract: | The process of digitization nowadays is a prominent force across various sectors in Ukraine, including maritime training and education. Most of educational establishments were forced to be relocated from the regions which are next to the front line. Процес діджиталізації сьогодні є помітною силою в різних секторах України, включаючи морську підготовку та освіту. Більшість освітніх закладів були змушені релокуватися з прифронтових регіонів. |
Description: | Тези міжнародної науково-практичної конференції |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2587 |
ISBN: | 978-83-971711-6-9 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yurzhenko_LMS.pdf | 334.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.