Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2400
Назва: | Deep active learning: Towards greater motivation to develop foreign language communicative competence |
Інші назви: | Глибинне активне навчання: Підвищення мотивації до розвитку іншомовної комунікативної компетенції |
Автори: | Швецова, І.В. Shvetsova, I.V. |
Ключові слова: | Deep learning active technologies in teaching maritime English motivation to master a foreign language communicative competence Inquiry-based learning Project-based learning WorkBased Learning Blended learning Поглиблене навчання активні технології у викладанні морської англійської мови мотивація до вивчення іноземної мови комунікативна компетенція Inquiry-based learning Project-based learning WorkBased Learning Blended learning |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ХНУ |
Бібліографічний опис: | I. Shvetsova. Deep active learning: towards greater motivation to develop foreign language communicative competence. Сучасні досягнення в науці та освіті : зб. пр. XVІІІ Міжнар. наук. конф., 13–20 верес. 2023 р., м. Нетанія (Ізраїль). – Хмельницький : ХНУ, 2023. – 215 с. (укр., анг.) |
Короткий огляд (реферат): | The article discusses the necessity of implementing deep learning as one of the active technologies in teaching maritime English. The importance of introducing active technologies in teaching maritime English is emphasized, which contributes to achieving a high level of motivation to master foreign language communicative competence, which is oriented towards the learner. The article shows that the development of motivation to master of foreign language communicative competence can be realized through the introduction of active learning technologies, through such approaches to in-depth learning as: Inquiry-based learning, Project-based learning, WorkBased Learning, Blended learning. Their influence on the effectiveness of teaching maritime English is analyzed and the potential for reforming professional education, which involves students and teachers in a joint educational process, is determined. У статті обговорюється необхідність впровадження глибинного навчання як однієї з активних технологій у викладанні морської англійської мови. Підкреслюється важливість впровадження активних технологій у викладанні морської англійської мови, що сприяє досягненню високого рівня мотивації до оволодіння іншомовною комунікативною компетенцією, яка орієнтована на того, хто навчається. У статті показано, що розвиток мотивації до оволодіння іншомовної комунікативної компетенції може бути реалізований через впровадження активних технологій навчання, через такі підходи до поглибленого навчання, як: Inquiry-based learning, Project-based learning, WorkBased Learning, Blended learning. Проаналізовано їх вплив на ефективність викладання морської англійської мови та визначено потенціал реформування професійної освіти, що передбачає залучення студентів і викладачів до спільного освітнього процесу. |
Опис: | Збірник матеріалів конференції |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://elar.khmnu.edu.ua/items/4810c311-0ba7-41f0-950e-f77f2ee36ccb http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2400 |
ISBN: | 978-966-330-426-7 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shvetsova_Deep learning.pdf | 537.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.