Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2396
Назва: Принципи формування іншомовної комунікативної компетентності фахівців з навігації і управління морськими суднами в умовах неперервної освіти
Інші назви: Principles of formation of the foreign language communicative competence of specialists in ship handling in the context of lifelong learning
Автори: Швецова, І.В.
Shvetsova, I.V.
Ключові слова: професійна підготовка
іншомовна комунікативна компетентність
фахівці з управління суднами
неперервна освіта
professional training
foreign language communicative competence
specialists in ship handling
life-long learning
Дата публікації: 2023
Видавництво: ScienceRise: Pedagogical Education
Бібліографічний опис: Shvetsova, I. (2023). Принципи формування іншомовної комунікативної компетентності фахівців з навігації і управління морськими суднами в умовах неперервної освіти // ScienceRise: Pedagogical Education, 4 (55), 21–27. DOI: http://doi.org/10.15587/2519-4984.2023.289172
Серія/номер: УДК;377
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні принципи, що закладені в основу модернізації професійної підготовки фахівців. На основі аналізу обґрунтовано, що формування іншомовної комунікативної компетентності фахівців з управління судном в умовах неперервної освіти представляє процес, орієнтований на реалізацію завдань розвитку мовної особистості, здатної здійснювати самостійну комунікативну діяльність в інтегрованому полікультурному середовищі, працювати з інформацією в системі іншомовної лінгвокультури і використовувати її в особистих і професійних цілях. Процес формування є ефективним за умови дотримання наступних принципів аксіологізації (передбачає розвиток умінь будувати мовленнєву поведінку, адекватну соціокультурним особливостям лінгвосоціуму); системності та наступності (забезпечується методично та психологічно обґрунтованою побудовою програм та посібників, а також дотриманням послідовності переходу від простого до складного у навчальному процесі); міждисциплінарної інтеграції (передбачає формування спеціальних знань, навичок та вмінь з урахуванням міжпредметних зв'язків, інтеграцію викладання англійської мови та технічних морських дисциплін); рефлексивності (передбачає свідоме ставлення до процесу навчання та оволодіння прийомами самооцінки і побудови самостійної роботи); комунікативності (передбачає формування іншомовної комунікативної компетентності фахівців на основі перенесення в реальне середовище); індивідуалізації (врахування здібностей, розвитку особистісного потенціалу та індивідуальності курсантів, розуміння та реагування викладача на потреби студентів); неперервності (цілеспрямоване і поступове поєднання окремих етапів професійного розвитку). The article analyses the basic principles underlying the modernisation of professional training of specialists. On the basis of the analysis, it is substantiated that the formation of the foreign language communicative compe-tence of specialists in ship handling in the context of lifelong learning is a process,focused on the implementa-tion of the tasks of developing a linguistic personality capable of carrying out independent communicative activi-ties in an integrated multicultural environment, working with information in the system of foreign language lin-guistic culture and using it for personal and professional purposes. The process of formation is effective if the following principles of are observed:axiologisation (involves the development of skills to build speech behav-iour adequate to the socio-cultural characteristics of the linguistic society); consistency and systematicity (en-sured by methodologically and psychologically sound construction of programmes and manuals, as well as ob-servance of the sequence of transition from simple to complex in the educational process); interdisciplinary inte-gration (involves the formation of special knowledge, skills and abilities, taking into account interdisciplinary links, integration of teaching English and technical maritime disciplines); reflexivity (involves a conscious atti-tude to the learning process and mastering the techniques of self-assessment and building independent work); communicative (involves the formation of the foreign language communicative competence of specialists on the basis of transfer to the real environment); individualisation (taking into account the level of abilities, develop-ment of personal potential and individuality of cadets, understanding and response of the teacher to the needs of students); continuity (purposeful and gradual combination of individual stages of professional development.
Опис: Збірник наукових праць
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2396
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shvetsova_professional training.pdf336.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.