Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2369
Назва: | Competence-based approach in foreign language teaching for specialists in navigation and ship handling |
Інші назви: | Компетентнісний підхід у навчанні іноземної мови фахівців з навігації і управління морськими суднами |
Автори: | Швецова, І.В. Shvetsova, I.V. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід навчанні іноземної мови підготовка фахівців з навігації і управління морськими суднами формування іншомовної комунікативної компетентності competence-based approach foreign language teaching training of specialists in navigation and ship handling formation of foreign language communicative competence |
Дата публікації: | 2-сер-2023 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | I.Shvetsova. Competence-based approach in foreign language teaching for specialists in Navigation and Ship Handling // Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Випуск 61. Том 2. Видавничий дім «Гельветика». «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». С. 164-167. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/61.2.32. Міжнародний цифровий ідентифікатор журналу: https://doi.org/10.32782/2663-6085 |
Серія/номер: | УДК;378 |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентується увага необхідності впровадження компетентнісного підходу для фахівців з навігації та управління суднами у процесі вивчення іноземної мови. Мета статті полягає в обґрунтування важливості використання компетентнісного у поєднанні з іншими підходами (комунікативним; контекстним; особистісно-орієнтованим; системним; культурологічним; прагматичним; технологічним) та описання особливостей його у процесі реалізації формування іншомовної комунікативної компетентності фахівців з навігації і управління морськими суднами в умовах неперервної освіти. У роботі обґрунтовано вибір компетентнісного підходу як основи формування іншомовної комунікативної компетентності фахівців, що зумовлений наступними аспектами: по-перше, спрямованість освіти на вирішення професійних та особистісних проблем здобувачів освіти, що випливає з ідей професійного та особистісноорієнтованого підходів; по-друге, орієнтація на результат (який розглядається не як обсяг засвоєної інформації, а як здатність особистості оперувати нею в різних ситуаціях) у поєднанні з навчанням через діяльність здобувачів освіти запозичені з діяльнісного підходу. У публікації визначено, що компетентнісний підхід спрямований на комплексне оволодіння знаннями та способами практичної діяльності, що дозволяють фахівцю успішно реалізовувати свої здібності в різних видах діяльності. Особлива увага приділяється здатності до навчання, самоосвіти, саморозвитку, самовизначення, самореалізації, соціалізації та особистісного розвитку. У дослідженні виокремлено такі особливості компетентнісного підходу: тісний зв'язок між лінгвістичними знаннями та практичним мовленням; професійна спрямованість освітнього процесу, спрямована на формування здатності та готовності фахівців до прийняття комунікативних рішень у професійній сфері діяльності; вміння приймати повсякденні, професійні та особистісні комунікативні рішення на основі знань, отриманих у процесі професійної підготовки. The article focuses on the need to introduce a competence-based approach for specialists in navigation and ship handling in the process oflearning a foreign language. The purpose of the article is to substantiate the importance of using the competence approach in combination withother approaches (communicative; contextual; personality-oriented; systemic; cultural; pragmatic; technological) and to describe itsfeatures in the process of implementing the formation of foreign language communicative competence of specialists in ship handling and navigation in the context of lifelong learning. The article shows that the choice of the competence approach as the basis for the formation of foreign language communicative competence of specialists is justified by the following aspects: firstly, the focus of education on solving students' professional and personal problems, which follows from the ideas of professional and personality-oriented approaches; secondly, the focus on the result (which is considered not as the amount of information learned, but as the ability of a person to function in different situations). The publication defines that the competencebased approach is aimed at the comprehensive acquisition of knowledge and methods of practical activity, allowing a specialist to successfully implement his or her abilities in various activities. Particular attention is paid to the ability to learn, self-education, self-development, selfdetermination, self-realisation, socialisation and personal development. The study highlights the following features of the competence approach: close connection between linguistic knowledge and practical speech; professional orientation of the educational process aimed at developing the ability and readiness of specialists to make communicative decisions in the professional field of activity; ability to make daily, professional and personal communicative decisions based on the knowledge gained in the process of professional training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2369 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shvetsova I.V._competence-based approach.pdf | 132.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.