Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2336
Title: Warm-up at English lessons for marine navigators
Other Titles: Мовленнєва зарядка на заняттях з англійської мови для судноводіїв
Authors: Піндосова, Т.С.
Pindosova, T.S.
Keywords: мовленнєва зарядка
мотивація
активізація
судноводій
морська англійська мова
warm-up
motivation
activation
navigator
Maritime English
Issue Date: 2022
Publisher: Гельветика
Citation: Піндосова Т.С. Warm-up at English lessons for Maritime navigators \ Т.С. Піндосова. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 48. Том 3. – С. 132-137. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/48-3-22
Series/Report no.: УДК;372.881
Abstract: Сучасний морський торговий флот – одна з найбільш розвинених галузей світової економіки. Специфіка роботи на судах вимагає високої професійної компетентності усіх членів екіпажів. Англійська мова є основним способом спілкування з іншими суднами, береговими станціями, працівниками берегових служб та членами екіпажу. Для ефективної роботи та безпеки на судні моряк повинен вміти не тільки спілкуватися англійською мовою, але також знати спеціалізовану лексику і терміни, які вживаються на борту судна кожен день. Саме тому в сучасних вищих морських навчальних закладах велика увага приділяється вивченню англійської мови та розвитку мовленнєвої компетентності майбутніх спеціалістів морської галузі. Проблема мотивації у навчанні виникає з кожного предмету, але особливо гостро вона виявляється у вивченні іноземної мови. Вся справа в особливій специфіці предмета, що вимагає від курсанта наявності певної бази і комунікативних здібностей. Розглядаючи мотивацію як основну рушійну силу у вивченні іноземної мови, зазначимо, що мотиви відносяться до суб'єктивного світу людини, визначаються його внутрішніми спонуканнями. Курсант зможе вивчити іноземну мову, якщо тільки сам відчує необхідність у цьому, тобто буде вмотивованим. У зв'язку з цим особливої значущості набуває пошук шляхів і способів підтримання мотивації вивчення англійської мови на оптимальному рівні протягом усього періоду навчання. На початку заняття з морської англійської мови зазвичай відзначається іншомовна-мовленнєва скутість курсантів. Викладачеві важливо постаратися налаштувати курсантів на спілкування, створити робочий контакт з якомога більшою кількістю курсантів, тобто здійснити мовленнєву підготовку. Подібна мовленнєва підготовка носить назву мовленнєвої зарядки. За допомогою мовленнєвої зарядки можна надати заняттю потрібний ритм і психологічний фон, відповідний стану курсантів, мотивуючи курсантів на іншомовну мовленнєву діяльність. Мовленнєва зарядка допомагає курсантам увійти у мовленнєве середовище після того, як вони прийшли на заняття з англійської мови; ввести курсантів у тему заняття. У статті проаналізовано особливості мовленнєвої зарядки та запропоновано вправи, які можуть бути використані на заняттях з морської англійської мови для судноводіїв. The modern merchant fleet is one of the most developed sectors of the world economy. The specific features of work on vessels require high professional competency of seafarers. English is the important tool of communication with other vessels, coastal stations, coast guards and seafarers. To work effectively and safely on board, the seamen must not only be able to communicate English, but also be familiar with the maritime terminology. This is why, in modern higher educational institutions much attention is paid to English language and the development of speaking competency of future marine specialists. There is motivation problem in studying for each subject, but it is particularly acute in learning a foreign language. It arises because of the specific nature of the subject, which requires the student to have a certain knowledge and communicative abilities. It often causes difficulties and motivation disappears. Therefore, considering motivation as the main driving force in the studying of foreign language, it’s necessary to note that motives are determined by his internal motivations. Hence this cause all the difficulties of summoning motivation. The student will be able to learn a foreign language if he feels the need for it, that is, he will be motivated. In this regard, the search for ways and means to maintain the motivation for studying English during the entire period of studying is of particular importance. At the beginning of Maritime English lesson, the speech stiffness of students is usually noted. It is important for the teacher to try to set up the students for communication, to create a working contact with the largest number of students, that is, to carry out speech training. Such speech training is called warm-up. With the help of warming-up, it is possible to give the lesson the necessary rhythm and psychological background, corresponding to the state of the students, motivate the students for speaking English. Warm-up activities help students enter the speech environment after they have come to English classes; introduce students to the topic of the lesson. The article deals with the features of warming-up and suggests activities that can be used at Maritime English lessons for marine navigators.
Description: Категорія журналу Б.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2336
ISSN: 2308-4855 (Print)
2308-4863 (Online)
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pindosova_ Warm-up.pdf400.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.