Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2302
Назва: Стенд для дослідження параметрів елементів систем мащення високообертових двигунів внутрішнього згоряння
Інші назви: Stand for research parameters of elements of lubrication systems of high-speed internal combustion engines
Автори: Курносенко, Д.В.
Kurnosenko, D.
Савчук, В.П.
Savchuk, V.
Білоусов, Є.В.
Bilousov, E.
Дзигар, А.К.
Dzygar, A.
Котов, А.І.
Kotov, A.
Ключові слова: суднові двигуни внутрішнього згоряння
marine internal combustion engines
система мащення
lubrication system
моторне масло
engine oil
робочі параметри
operating parameters
Дата публікації: вер-2021
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Д.В. Курносенко, В.П. Савчук, Білоусов Є.В., А.К. Дзигар, А.І. Котов. Стенд для дослідження параметрів елементів систем мащення високообертових двигунів внутрішнього згоряння. Двигуни внутрішнього згоряння. № 2'2021. С. 73-79.
Серія/номер: УДК;621.436.12
Короткий огляд (реферат): Питання дослідження робочих параметрів елементів систем мащення високообертових двигунів внутрішнього згоряння передувало створенню стенду. За прототип обрано систему мащення двигуна Д-246.4. За допомогою даного стенду стало можливим дослідження системи мащення за наступними характеристиками: зміну продуктивності масляного насосу двигуна Д-246.4, зміну та контроль температури моторного масла системи, контроль перепаду тиску на масляному фільтрі, контроль витрати моторного масла, дроселю-вання масла на вході до масляного насоса та на умовній лінії подачі до вузлів тертя, вимірювання розрідження системи на всмоктуванні масляного насосу та реєстрація параметрів пульсації тиску масла, що створюється масляним насосом. Для побудови математичних моделей роботи складових елементів у складі систем мащення СДВЗ виникає необхідність визначення їх робочих параметрів. В реальних умовах експлуатації такі вимірювання не можливо отримати внаслідок відсутності необхідних контрольно-вимірювальних приладів (КВП) та можливостей їх встановлення. Авторами детально описано усі складові стенду для дослідження параметрів елементів систем мащення високообертових двигунів внутрішнього згоряння, наведено їх технічні характеристики, описано діагностичний комплекс, за допомогою якого реєструвались результати досліджень, наведено результати вимірювання параметрів пульсації тиску моторного масла. На стенді здійснюються дослідження робочих параметрів масляного насосу та фільтру, що використовуються на ВОД. Реєстрація сигналів здійснюються за допомогою діагностичного комплексу «Autoscanner». Діагностичний комплекс представляє собою 64-х канальний осцилограф, що підключається до персонального комп'ютера. Даний стенд для дослідження робочих параметрів елементів системи мащення надає можливості в достатньому об’ємі здійснювати імітацію умов експлуатації елементів ділянки подачі та очищення масла та здійснювати їх реєстрацію як візуально, так і за допомогою цифрових датчиків та діагностичного комплексу «Autoscanner», цифрових осцилографів або інших вимірювальних засобів, що мають можливість реєстрації та зберігання отриманих даних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2302
ISSN: 0419-8719
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових технічних систем і комплексів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurnosenko_lubrication_system.pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.