Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНосов, П.С.-
dc.contributor.authorNosov, P.S.-
dc.date.accessioned2019-11-05T08:14:57Z-
dc.date.available2019-11-05T08:14:57Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНосов П.С. Особливості розробки комп’ютерних тестових методик у адаптивному навчанні // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 39. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2005. — С. 359 – 363.uk_UA
dc.identifier.issn2413-1865-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/227-
dc.description.abstractУ статті розглянуто методологічні основи створення адаптивної ситеми тестового контролю у вигляді автоматизованої навчальної траекторії студента. В статье рассмотрены методологические основы создания адаптивной ситемы тестового контроля в виде автоматизированной обучающей траектории студента. The methodological bases of creation of adaptive test control system in the form of a student's automated educational trajectory are considered in the article.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147.111:004.415;-
dc.subjectкомп’ютерні технології дистанційної спрямованостіuk_UA
dc.subjectкомпьютерные технологии дистанционной направленностиuk_UA
dc.subjectremote computer technologiesuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectтестированиеuk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.subjectнавчальна траєкторія рівня знань студентаuk_UA
dc.subjectобучающая траектория уровня знаний студентаuk_UA
dc.subjectlearning trajectory of the student's level of knowledgeuk_UA
dc.titleОсобливості розробки комп’ютерних тестових методик у адаптивному навчанніuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the development of computer test methods in adaptive learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nosov_osoblivosti_rozrobki.pdf268.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.