Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2198
Title: Організація персоналізованого навчання студентів морських спеціальностей
Other Titles: Организация персонализированного обучения студентов морских специальностей
Organizing personalized instruction for students of Maritime English
Authors: Кудрявцева, В.Ф.
Kudryavtseva, V.F.
Барсук, С.Л.
Barsuk, S.L.
Keywords: Аналіз даних
цифрові інструменти
гнучкий зміст
персоналізоване навчання
плейлисти
цілеспрямоване навчання
Анализ данных
цифровые инструменты
гибкое содержание
персонализированное обучение
плейлисты
целеустремлённое обучение
Data analysis
digital tools
flexible content
personalized instruction
playlists
targeted instruction
Issue Date: 2021
Publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Кудрявцева В.Ф., Барсук С.Л. Організація персоналізованого навчання студентів морських спеціальностей. – Наукове видання. Актуальні питання гуманітарних наук. Мiжвузiвський збiрник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi Iвана Франка. Випуск 35 том 7. – Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021. – С.213 - 220
Series/Report no.: УДК: 378.091.33:656.6=111;
Abstract: У статті йдеться мова про практику застосування персоналізованого навчання в освітньому процесі з оволодіння англійською мовою майбутніми палубними офіцерами. Персоналізоване навчання не може мати універсально визнаної структури, оскільки остання залежить від сутності навчального предмета, його цілей та індивідуальних особливостей студентів. Описується набір основних елементів, які є суттєвими для цього підходу й можуть бути як універсальними, так і специфічними для певного навчального курсу. Характеризуються базові елементи персоналізованого навчання, які обрані на підставі своєї ефективності у викладанні морської англійської мови. У повсякденній практиці авторами використовувалися й тому вибрані для представлення такі елементи, як гнучкий зміст, цифрові інструменти, аналіз даних, цілеспрямоване навчання та плейлисти. Автори зосереджують увагу на необхідності відбору належних навчальних матеріалів, їх приладження до персональних потреб студентів, розробці плейлистів і використанні цифрових навчальних платформ для уможливлення регулярного аналізу даних і цілеспрямованого навчання різних груп студентів на основі їхніх інтересів, стилів навчання, індивідуального темпу навчання й рівня мовних умінь. У результаті застосування персоналізованого навчання значно зросло залучення студентів до навчального процесу; вони активніші у виконанні завдань під час начальних занять і, що типово для цього підходу, поза ними в самостійній роботі з підготовки до занять. Звичка до саморефлексії й підтримуючі коментарі викладача стосовно мовних досягнень студента ведуть до усвідомлення власного стилю навчання, а також забезпечують студентів стратегіями, які допомагають їм успішно навчатися. Студенти демонструють готовність брати на себе відповідальність за власний успіх у навчанні, співпрацювати й розпитувати при виконанні завдань у режимі «перевернутий клас». Для визначення ефективності запровадження персоналізованого навчання на щоденній основі викладачі оцінюють володіння студентами мовою, рівень їхнього залучення до навчальної практики, рівень розвитку їхніх м’яких умінь (прийняття рішень, командна робота, ефективне спілкування); а результати представлені в описовому вигляді упродовж статті. Автори доходять висновку, що ефективність і перспективність персоналізованого навчання переважно залежить від власної ініціативності викладачів і готовності студентів узяти відповідальність за своє навчання. The article describes the practice of implementing personalized instruction into the educational process to teach English for future deck officers. There is no universally adopted structure of personalized teaching, as it depends on the nature of training course, its goals and individual students’ peculiarities. The article defines a set of core elements essential for this approach which can be universal as well as specific for a certain training course. The basic elements of personalized instruction that can be of efficient use in teaching Maritime English have been chosen to characterize in the article. Flexible content and digital tools, data analysis, targeted instruction, and playlists are presented as the core elements used by the authors in their everyday practice. The authors focus on selecting proper learning materials, tailoring them to students’ personal needs, creating playlists and usage of digital educational platforms to make the regular data analysis and targeted instructions for different groups of students based on their interests, learning styles, individual learning pace, and language skills levels. As a result of personalized instruction implementation students’ involvement has improved significantly; they are actively engaged in classroom practice and, that is typical for this approach, beyond the class. Constant self-reflection and teacher’s feedback on student progress lead to thorough understanding of an individual’s learning style, and provide students with the strategies they use to succeed. Students demonstrate readiness to take responsibility for their individual progress, collaborate and inquire to perform flipped classroom activities. To measure efficiency of embedding personalized instruction on day-to-day basіs, teachers assess students’ language performance, degree of their learning practice involvement, level of developing their soft skills (decision making, teamwork, effective communication); and the results are introduced in a descriptive way along the article’s body. The authors concluded that efficiency and perspective of personalized instruction mainly depend on the teachers’ initiative and students’ maturity to take responsibility for their learning.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2198
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_personalized.pdf370.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.