Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2160
Title: Методичні рекомендації до виконання письмових завдань
Other Titles: Методические рекомендации к выполнению письменных работ
Methodical recommendations for writing tasks
Authors: Кудрявцева, В.Ф.
Kudryavtseva, V.F.
Барсук, С.Л.
Barsuk, S.L.
Бобришева, Н.М.
Бобрышева, Н.Н.
Bobrysheva, N.M.
Іщенко, М.П.
Ищенко, М.П.
Ishchenko, M.P.
Швецова, І.В.
Швецова, И.В.
Shvetsova, I.V.
Keywords: письмова робота
майбутні судноводії
професійно орієнтоване спілкування
письменная работа
будущие судоводители
профессионально ориентированное общение
writing task
future navigators
professionally-oriented communication
Issue Date: 2020
Citation: Кудрявцева В.Ф., Барсук С.Л., Бобришева Н.М., Іщенко М.П., Швецова І.В. Методичні рекомендації до виконання письмових завдань. 2020. 26 с.
Abstract: Одним із завдань у формуванні письмових компетентностей майбутніх фахівців судноводіння у процесі навчання морської англійської мови є здатність до навчання роботи з документацією, розвитку вмінь стосовно заповнень аплікаційних форм відповідною особистісною інформацією тощо. Одной из задач в формировании письменных компетенций будущих специалистов судовождения в процессе обучения морскому английскому языку является способность к обучению работы с документацией, развития умений относительно заполнений аппликационных форм соответствующей личностной информации и тому подобное. One of the tasks in the formation of the written competencies of future navigation specialists in the process of learning Maritime English is the ability to learn how to work with documentation, develop skills regarding filling in application forms with relevant personal information, and the like.
Description: Методичні рекомендації
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2160
Appears in Collections:Навчально-методична література

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_writing.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.