Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1904
Назва: | Experimental research on the formationof future ship engineers’ communicativecompetence based on gamification approach |
Інші назви: | Експериментальне дослідження щодо формування комунікативної компетентності майбутніх суднових механіків на основі гейміфікаційного підходу |
Автори: | Yurzhenko, A.Y. Юрженко, А.Ю. Sherman, M.I. Шерман, М.І. |
Ключові слова: | communicative competence комунікативна компетентність коммуникативная компетентность LMS MOODLE gamification гейміфікація геймификация ship engineers сухномеханіки судомеханики maritime education морська освіта морское образование English for special purpose англійська за професійним спрямуванням английский профессиональной направленности |
Дата публікації: | 10-гру-2020 |
Видавництво: | Educational Dimension. |
Бібліографічний опис: | Yurzhenko A., Sherman M. Experimental research on the formationof future ship engineers’ communicativecompetence based on gamification approach, Educational Dimension. 2020. Issue 3 (55). P. 251–266 |
Серія/номер: | УДК;378.147:656.6-051]:811.111 |
Короткий огляд (реферат): | Тhe article is devoted to the experimental research on theof English-language communicative competence formation of future ship engineers. The method of usage of gamification approach to form the communicative competence is proposed. The model of English-language communicative competence formation based on gamification which includes target, normative, methodological, procedural, substantive and evaluative-effective blocks is described. The article also shows the experimental research results which confirm the effectiveness of the developed structural model of English-speaking competence of future ship engineers and the methods of its formation. Стаття присвячена експериментальному дослідженню формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх судномеханіків. Запропоновано метод використання гейміфікаційного підходу для формування комунікативної компетентності. Описана модель формування англомовної комунікативної компетентності, заснована на гейміфікації, що включає цільовий, нормативний, методологічний, процедурний, змістовний та оціночно-ефективний блоки. У статті також показані результати експериментального дослідження, які підтверджують ефективність розробленої структурної моделі англомовної компетентності майбутніх корабельних інженерів та методи її формування. |
Опис: | стаття міжнародної конференції |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://journal.kdpu.edu.ua/ped/article/view/3939/3969 http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1904 |
ISSN: | 2708–460 (print) 2708–4612 (online) |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurzhenko_communicative competence.pdf | 871.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.