Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВід, А.С.-
dc.contributor.authorВид, А.С.-
dc.contributor.authorVid, A.-
dc.date.accessioned2021-03-25T09:48:30Z-
dc.date.available2021-03-25T09:48:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВід А.С. Виклики при впровадженні активних стратегій навчання і шляхи їх подолання. Інноваційні програми і проекти в психології, педагогіці, освіті: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 12-13 березня 2021 р.). 2021. С. 34-36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1890-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractТези включають перелік труднощів під час впровадження активного навчання і опис шляхів подолання зазначених труднощів. Тезисы включают перечень трудностей при внедрении активного обучения и описание путей преодоления указанных трудностей. The thesis includes a list of challenges in implementing active learning strategies and the description of ways to overcome these difficulties.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнститут інноваційної освітиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 37(470+571) (063);-
dc.subjectактивне навчанняuk_UA
dc.subjectновітні технології навчанняuk_UA
dc.subjectактивное обучениеuk_UA
dc.subjectновейшие технологии обученияuk_UA
dc.subjectactive learninguk_UA
dc.subjectnew teaching strategiesuk_UA
dc.titleВиклики при впровадженні активних стратегій навчання і шляхи їх подоланняuk_UA
dc.title.alternativeВызовы при внедрении активных стратегий обучения и пути их преодоленияuk_UA
dc.title.alternativeChallenges in implementing active learning strategies and the means to overcome themuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vid_active_learning.pdf196.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.