Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1564
Назва: | Організація самостійної роботи студентів у процесі активного навчання |
Інші назви: | Организация самостоятельной работы студентов в процессе активного обучения Organization of students' individual work in the process of active learning |
Автори: | Кльопка, Ю.С. Клёпка, Ю.С. Klopka, Y.S. |
Ключові слова: | самостійна робота студентів навчальний процес у вищій школі конкурентоздатний фахівець методи активного навчання самостоятельная работа студентов учебный процесс в высшей школе конкурентоспособный специалист методы активного обучения students’ individual work an educational process in the higher school a competitive specialist active learning methods |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Посвіт |
Бібліографічний опис: | Кльопка Ю.С. Організація самостійної роботи студентів у процесі активного навчання. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Діалог у розвитку наук та освіти: матеріали ІХ міжнародної науково-практичної конференції (Конін – Ужгород – Херсон – Київ, 16 листопада 2020 р.). Конін – Ужгород – Херсон – Київ: Посвіт, 2020. С. 104-106. |
Серія/номер: | УДК: 371.1:001(08); |
Короткий огляд (реферат): | Cамостійна робота студентів являє собою спрямовану, організаційно та методично сплановану пізнавальну діяльність, яка реалізується для досягнення конкретного результату без прямої допомоги викладача. Ефективність системи самостійних робіт досягається за рахунок активності власне того, хто навчається, а викладач виконує когнітивну, консультаційну і координаційну функції. Задля цього студентів забезпечують відповідними засобами навчання, які сприяють самостійному засвоєнню навчального матеріалу. Саме тому пріоритетна мета викладача – не просто ретранслювати знання, а й стимулювати самостійну дослідницьку і пізнавальну активність студентів. Самостоятельная работа студентов представляет собой направленную, организационно и методически спланированную познавательную деятельность, которая реализуется для достижения конкретного результата без прямой помощи преподавателя. Эффективность системы самостоятельных работ достигается за счет активности обучающегося, а преподаватель выполняет когнитивную, консультационную и координационную функции. Для этого студентов обеспечивают соответствующими средствами обучения, которые способствуют самостоятельному усвоению учебного материала. Именно поэтому приоритетная цель преподавателя – не просто ретранслировать знания, но и стимулировать самостоятельную исследовательскую и познавательную активность студентов. Individual work of students is a directed, organizational and methodologically planned cognitive activity, which is implemented to achieve a specific result without the direct assistance of the teacher. The effectiveness of the system of independent work is achieved through the activity of the learner, and the teacher performs cognitive, counseling and coordination functions. Students are provided with appropriate teaching aids that promote independent learning of educational material. That is why the priority goal of the teacher is not just to retransmit knowledge, but also to stimulate independent research and cognitive activity of students. |
Опис: | Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1564 |
ISBN: | 978-617-7235-50-6 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Klopka_individual_work.pdf | 286.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.