Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1399
Назва: Психолого-дидактичне підґрунтя навчання англомовного спілкування майбутніх фахівців флоту
Автори: Огородник, Н.Є.
Огородник, Н.Е.
Ohorodnyk, N.Ye.
Ключові слова: Майбутні моряки
англомовні комунікативні навички
криза ідентичності
провідна діяльність
інтелектуалізація когнітивних процесів
Будущие моряки
англоязычные коммуникативные навыки
кризис идентичности
ведущая деятельность
интеллектуализация когнитивных процессов
Future seafarers
English-language communication skills
identity crisis
leading activity
intellectualization of cognitive processes
Дата публікації: 2020
Видавництво: RS Global Sp. z O.O.
Бібліографічний опис: Психолого-дидактичне підґрунтя навчання англомовного спілкування майбутніх фахівців флоту / Н. Огородник // International Journal of Innovative Technologies in Social Science 5(26), June 2020. – С. 7-11. DOI: https://doi.org/10.31435/rsglobal_ijitss
Серія/номер: УДК: 372.881.111.1;
Короткий огляд (реферат): Принцип свідомості є одним з основних принципів розвитку англомовних навичок спілкування для майбутніх моряків. Він передбачає свідоме засвоєння всіх аспектів мовних знань (мовного, мовленнєвого і лінгвосоціо культурного); уможливлює також спілкування у повній відповідності до ситуації та конкретного культурного контексту; забезпечує ефективними навчальними тактиками та стратегіями для процесу навчання протягом усього життя. Принцип осознанности является одним из основных принципов развития навыков общения на английском языке у будущих моряков. Он обеспечивает сознательное овладение всеми аспектами языковых знаний (лингвистическим, речевым и лингвосоциокультурным); делает возможным общение в полном соответствии с коммуникативной ситуацией и конкретным культурным контекстом; а также оснащает эффективными учебными тактиками и стратегиями, необходимыми и полезными для обучения на протяжении всей жизни. Among the basic principles of the English-language communication skills development for future seafarers is the principle of consciousness. Being implemented in a teaching and learning process it provides understanding as a fundamental component of the future seafarers’ professional competence. As a result, all the aspects of language knowledge (linguistic, speech, and linguo-sociocultural issues) are processed by the students consciously. They also become able to communicate in full compliance with a communicative situation and a specific cultural context. Moreover, effective learning tactics and strategies that students master reasonably are expected to facilitate them in their further life-long learning process.
Опис: International Journal of Innovative Technologies in Social Science 5(26), June 2020. Категорія Б.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1399
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судновій енергетиці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ohorodnyk_Psyhologo-ped.pdf305.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.