Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвчиннікова, О.М.-
dc.contributor.authorОвчинникова, Е.Н.-
dc.contributor.authorOvchynnikova, O.M.-
dc.date.accessioned2020-06-15T09:43:44Z-
dc.date.available2020-06-15T09:43:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОвчиннікова О. М. Форми впливу викладача гуманітарних дисциплін на формування світогляду курсантів морських навчальних закладів України у радянські часи (1965-1970 роки)// Професійна успішність педагогічного працівника як основа менеджменту якості освітнього процесу: Четверті педагогічні читання, присвячені 80-річчю з дня народження Лідії Кондрашової. Черкаси, 21-22 листопада, 2019, с. 258-261.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/968-
dc.descriptionПедагогічні читанняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто форми впливу викладача гуманітарних дисциплін на формування світогляду курсантів морських навчальних закладів України у радянські часи (1965-1970 роки). Визначено, що викладач повинен був не тільки вести освітню діяльність, але й виховувати студентів на основі марксистсько-ленінського вчення та приймати участь в агітаційно-пропагандистській і культурно-масовій роботі. В статье рассмотрены формы воздействия преподавателя гуманитарных дисциплин на формирование мировоззрения курсантов морских учебных заведений Украины в советские времена (1965-1970 годы). Определено, что преподаватель должен был не только вести образовательную деятельность, но и воспитывать студентов на основе марксистско-ленинского учения и принимать участие в агитационно-пропагандистской и культурно-массовой работе. The article considers the forms of influence of a teacher of humanities on the formation of the worldview of cadets of maritime educational institutions of Ukraine in Soviet times (1965-1970). It was determined that the teacher should not only conduct educational activities, but also educate students on the basis of Marxism-Leninism doctrine and take part in outreach activities and cultural-mass work.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 37.011.3-051:[37.014.6:005](063);-
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectгуманітарні дисципліниuk_UA
dc.subjectморські навчальні закладиuk_UA
dc.subjectкурсантиuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectпреподавательuk_UA
dc.subjectгуманитарные дисциплиныuk_UA
dc.subjectморские учебные заведенияuk_UA
dc.subjectкурсантыuk_UA
dc.subjectмировоззрениеuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjecthumanitiesuk_UA
dc.subjectmaritime educational institutionsuk_UA
dc.subjectcadetsuk_UA
dc.subjectworldviewuk_UA
dc.titleФорми впливу викладача гуманітарних дисциплін на формування світогляду курсантів морських навчальних закладів України у радянські часи (1965-1970 роки)uk_UA
dc.title.alternativeФормы воздействия преподавателя гуманитарных дисциплин на формирование мировоззрения курсантов морских учебных заведений Украины в советские времена (1965-1970 годы)uk_UA
dc.title.alternativeForms of influence of a teacher of humanities on the formation of the worldview of cadets of maritime educational institutions of Ukraine in Soviet times (1965-1970)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ovchynnikova_forms_of_influence.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.