Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіхошерстова, В.Г.-
dc.contributor.authorЛихошерстова, В.Г.-
dc.contributor.authorLikhosherstova, V.G.-
dc.date.accessioned2020-06-12T08:13:19Z-
dc.date.available2020-06-12T08:13:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛіхошерстова В. Г. Рольова гра як активний метод навчання англійської мови студентів навчальних закладів вищої освіти морського спрямування. Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету. 2020. Вип. 32. C. 59–62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/946-
dc.description.abstractУ статті розглядається рольова гра як один з активних методів навчання англійської мови, спрямований на зацікавлення студентів, підвищення їхньої мотивації до вивчення іноземної мови та підготовки до майбутньої професії. Ідеться про використання цього методу на заняттях з англійської мови зі студентами закладів вищої освіти морського спрямування. У статті містяться методичні рекомендації щодо організації та проведення рольової гри, а також наведені приклади рольових ігор для майбутніх судноводіїв. В статье рассматривается ролевая игра как один из активных методов обучения английскому языку, направленный на заинтересованность студентов, повышение их мотивации к изучению иностранного языка и подготовки к будущей профессии. Речь идет об использовании этого метода на занятиях по английскому языку со студентами высших учебных заведений морского направления. В статье содержатся методические рекомендации по организации и проведению ролевой игры, а также приведены примеры ролевых игр для будущих судоводителей. The article deals with a roleplay as one of the active methods of teaching English, aimed at students' interest, increasing their motivation to learn a foreign language and preparing for their future profession. It is particularly about using this method in English classes with students of maritime education institutions. The article contains guidelines for the organization and conduct of roleplay, as well as examples of roleplays for future navigators.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.881.111.1;-
dc.subjectАктивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectрольова граuk_UA
dc.subjectпрофесійне морське спілкуванняuk_UA
dc.subjectАктивные методы обученияuk_UA
dc.subjectкоммуникативный подходuk_UA
dc.subjectролевая играuk_UA
dc.subjectпрофессиональное морское общениеuk_UA
dc.subjectActive learninguk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectroleplayuk_UA
dc.subjectprofessional marine communicationuk_UA
dc.titleРольова гра як активний метод навчання англійської мови студентів навчальних закладів вищої освіти морського спрямуванняuk_UA
dc.title.alternativeРолевая игра как активный метод обучения английскому языку студентов высших учебных заведений морского направленияuk_UA
dc.title.alternativeRoleplay as an active method of teaching English to students of maritime education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Likhosherstova_ Roleplay.pdf265.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.