Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/925
Title: Истоки гуманитарного образования
Other Titles: Витоки гуманітарної освіти
The origins of the education in the humanities
Authors: Овчиннікова, О.М.
Овчинникова, Е.Н.
Ovchynnikova, O.M.
Keywords: гуманітарний
гуманітарні науки
гуманітарна освіта
«науки про дух»
Дж. Ст. Мілль В. Дільтей
гуманитарный
гуманитарные науки
гуманитарное образование
«науки о духе»
Дж. Ст. Милль В.Дильтей
Key words humanitarian
humanities
education in the humanities
"science of the spirit"
J. St. Mill’ W. Dilthey
Issue Date: 2020
Publisher: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»
Citation: Овчинникова Е. Н. Истоки гуманитарного образования// Міжнародна науково-практична конференція Педагогіка і психологія: Актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі. Київ, Україна, 3-4 квітня, с. 24-28.
Series/Report no.: УДК: 37.01+159.9(063);
Abstract: Стаття присвячена витокам та принципам гуманітарної освіти. Вирішальну роль в утвердженні гуманітарної освіти відіграли європейські університети, засновані на початку XIII століття. У XIX столітті комплекс гуманітарних дисциплін об'єднується під назвою «науки про дух». Вперше поняття «науки про дух» зустрічається в роботі Дж. Мілля. Проаналізовано становлення гуманітарної освіти як окремої галузі науки. Досліджується як змінювались назви терміну «гуманітарні науки» в залежності від того, що вважали найважливішою ознакою людини – культуру, духовність, мораль. Звідси різні назви для гуманітарних наук – «моральні науки», «науки про культуру», «науки про духовність». Показано визначення дефініцій «гуманітарний» та «гуманітарна освіта» у різних словниках та енциклопедіях. Статья посвящена истокам и принципам гуманитарного образования. Решающую роль в утверждении гуманитарного образования сыграли европейские университеты, основанные в начале XIII века. В XIX веке комплекс гуманитарных дисциплин объединяется под названием «науки о духе». Впервые понятие «науки о духе» встречается в работе Дж. Милля. Проанализировано становление гуманитарного образования как отдельной отрасли науки. Исследуется как менялись названия термина «гуманитарные науки» в зависимости от того, что считали важнейшим признаком человека - культуру, духовность, мораль. Отсюда разные названия для гуманитарных наук - «моральные науки», «науки о культуре», «науки о духовности». Показано определения дефиниций «гуманитарный» и «гуманитарное образование» в разных словарях и энциклопедиях. The article is devoted to the origins and principles of the education in the humanities. A decisive role in the establishment of the education in the humanities was played by European universities, founded at the beginning of the 13th century. In the XIX century, a complex of humanitarian disciplines was united under the name of "science of the spirit." For the first time the concept of "science of the spirit" is found in the work of J. Mill’. The formation of humanitarian education as a separate branch of science other than the natural sciences is analyzed. It is investigated how the names of the term "humanities" changed depending on what was considered the most important feature of the human and the human world - culture, spirituality, morality. Hence the various names for the humanities - "moral sciences", "sciences of culture", "sciences of spirituality". The definitions of "humanitarian" and "humanities" in various dictionaries and encyclopedias are shown.
Description: Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/925
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ovchynnikova_Origins_of_the_education_in _he_humanities.pdf925.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.