Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/90
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, А.Y.-
dc.contributor.authorКононова, О.Ю.-
dc.contributor.authorКононова, Е.Ю.-
dc.contributor.authorKononova, O.Y.-
dc.date.accessioned2019-09-16T10:23:59Z-
dc.date.available2019-09-16T10:23:59Z-
dc.date.issued2019-04-16-
dc.identifier.citationЮрженко А.Ю., Кононова О.Ю. Формування критичного мислення у процесі підготовки студентів з використанням цифрових технологій, Інноваційний розвиток вищої освіти: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 квітня 2019 року, м.Суми). – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2019.- Том 2. – С.57-59.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-698-270-7-
dc.identifier.issn978-966-698-272-1-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/90-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractMета сучасної освіти – це не людина, що оволоділа сукупністю певних знань, умінь та навичок, а це – творча, самостійна, вільна особистість, здатна до саморозвитку та засвоєння потрібних в житті знань, умінь та навичок. Тому, критичне мислення передовсім повинно бути спрямоване на себе та свою діяльність з метою її вдосконалення відповідно до динаміки світу, що швидко змінюється. Самостійність мислення є необхідною умовою самостійних та відповідальних дій, у проблемній ситуації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво СумДПУ імені А.С. Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.091:001.895](477;4)(063);-
dc.subjectLMS MOODLEuk_UA
dc.titleФормування критичного мислення у процесі підготовки студентів з використанням цифрових технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kononova_LMS MOODLE.pdf135.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.