Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/895
Title: | Використання візуальних органайзерів на заняттях із морської англійської мови |
Other Titles: | Using visual organizers at the maritime English lessons |
Authors: | Смелікова, В.Б. Смеликова, В.Б. Smelikova, V.B. |
Keywords: | візуальні органайзери критичне мислення професійно-орієнтоване спілкування майбутній судноводій морська англійська мова Maritime English correspondence writing skills business letter future deck officer Maritime English |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Класичний приватний університет |
Citation: | Смелікова В.Б. Використання візуальних органайзерів на заняттях із морської англійської мови / «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2020. – № 68 (2). – С.181 – 186. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.68-2.36 |
Series/Report no.: | УДК: 378.147:656.6; |
Abstract: | У статті розглядається питання використання технологій візуалізації інформації, таких як візуальні органайзери у навчанні морської англійської мови майбутніх судноводіїв. Розкрито значення поняття «візуальні органайзери». Визначено їхню роль у підвищенні англомовної комунікативної компетентності студентів. Охарактеризовано переваги використання візуальних органайзерів у навчанні морської англійської мови. Наведена класифікація візуальних органайзерів. Визначено сутність терміна «іншомовне професійно-орієнтоване спілкування майбутніх судноводіїв» та шляхи його вдосконалення. Зроблено висновок, що розробка візуальних організаторів англійською мовою – це ефективний наочний метод навчання, який сприяє сприйняттю студентами граматичного та лексичного матеріалу, розвитку критичного мислення, оптимізації навчального процесу та підвищенню мотивації вивчення англійської мови. Візуальні органайзери ефективні при викладанні навчального матеріалу на різних етапах: уведення нової теми, її повторення та узагальнення у груповій, індивідуальній і самостійній роботі студентів. За допомогою візуальних органайзерів викладач отримує відображення процесу мислення студентів з будь-якої теми. Викладач може з’ясувати рівень знань студентів та те, як вони розуміють іншомовний матеріал, запропонувавши їм створити візуальний органайзер іноземною мовою. Таким чином викладач забезпечує точний та об’єктивний спосіб оцінки знань студентів, розуміння змісту, навичок мислення та творчості. У статті запропоновано комплекс завдань для навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв на матеріалі англійської мови. Велика увага в статті приділяється опису різних видів діяльності, які можуть бути застосовані на практичних заняттях з англійської мови та можуть допомогти студентам успішно засвоїти мовний матеріал і комунікативні навички та підвищити їхню навчальну мотивацію. Серед видів діяльності, описаних у статті, є кругова діаграма, діаграма Венна, циклічна матриця, блок-схема, діаграма «5 запитань», таблиця «факт / думка». Зазначено, що Інтернеті веб-сайти містять різноманітні приклади візуальних органайзерів з інструкціями та поясненням, як легко їх можна інтегрувати в навчальний процес для підвищення навичок навчання, критичного мислення та спілкування. The article discusses the use of information visualization technologies such as visual organizers in teaching Maritime English to future navigators. The meaning of the term «visual organizers» is revealed. Their role in increasing the English language communicative competence of students is defined. The merits of the use of visual organizers in teaching a Maritime English language are characterized. The classification of visual organizers is provided. The essence of the term «foreign-language professionally-oriented communication of future navigators» and the ways to improve it are determined. It is concluded that the development of visual organizers in English is an effective visual method of teaching that helps students to relief perception of grammatical or lexical material, to optimize the educational process and interest in further study of English, to discuss any foreign topic and develop critical thinking. Visual organizers are useful in the study of educational material in different stages: introduction of new themes, its repetition and generalization for group, individual and independent work of students. Working with visual organizers allows the teacher to monitor students’ thinking process regarding specific English topics. The teacher can find out the level of students’ knowledge and how they understand a foreign language material by proposing them to create the visual organizer in foreign language. In such a way the teacher provides accurate and objective way to evaluate those fields of knowledge in which students do not fully understand the material. A set of activities for teaching foreign-language professionally-oriented communication of future navigators on the English language materials are reflected. Much attention in the article is paid to the description of different activities that may be applied on the practical English lessons and may help students to master successfully the language material and communicative skills and increase their study motivation. Among the activities described in the article is circle graph, Venn diagram, cyclic matrix, flow chart, 5 W's Diagram, Fact/Opinion chart. It has been mentioned in the article that Internet web-sites contain various examples of visual organizers to show the teachers how the use of them can be easily integrated into the educational process to increase learning, critical thinking and communicative skills. |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/895 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Smelikova_visual_organizars.pdf | 368.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.