Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/826
Title: | Актуальні питання використання прогресивних технологій навчання іноземних студентів в Україні |
Other Titles: | Актуальные вопросы использования прогрессивных технологий обучения иностранных студентов в Украине Current issues of using advanced technologies of teaching foreign students in Ukraine |
Authors: | Пуляєва, Г.В. Пуляева, А.В. Puliaieva, А. Зайцева, Т.В. Zaytseva, T. Кравцова, Л.В. Kravtsova, L. |
Keywords: | SCORM-пакет SCORM стандарт дистанційний курс індивідуальна траєкторія навчання SCORM-пакет SCORM стандарт дистанційний курс индивидуальная траектория обучения SCORM package SCORM standard distance course individual learning path |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Чернівці |
Citation: | Пуляєва, Г., Зайцева, Т., Кравцова, Л. (2020). Актуальні питання використання прогресивних технологій навчання іноземних студентів в Україні. Матеріали конференцій МЦНД, Т. 3. С. 111-113. 10.36074/01.05.2020.v3 |
Series/Report no.: | УДК: 001(08); |
Abstract: | В роботі розглядаються питання використання платформи дистанційного навчання на основі стандарту SCORM для визначення структури навчальних матеріалів і побудови індивідуальної траєкторії навчання здобувачами вищої освіти. Авторами проведено дослідження шляхів викладання дисципліни «Інформаційні технології» для іноземних слухачів на основі дистанційної платформи навчання. Пропонована стратегія повинна враховувати національні, мовні, психологічні та пізнавальні особливості здобувачів, різний рівень їх підготовки не тільки з інформаційних дисциплін, а й з інших загальнонаукових предметів. В работе рассматриваются вопросы использования платформы дистанционного обучения на основе стандарта SCORM для определения структуры учебных материалов и построения индивидуальной траектории обучения соискателями высшего образования. Авторами проведено исследование путей преподавания дисциплины «Информационные технологии» для иностранных слушателей на основе дистанционной платформы обучения. Предлагаемая стратегия должна учитывать национальные, языковые, психологические и познавательные особенности соискателей, разный уровень их подготовки не только по информационным дисциплинам, но и из других общенаучных предметов. In the paper questions about using Distance Learning Platform based on the SCORM standard for definition structure of teaching materials and creation personalized learning path for students are discussed. The authors made research of teaching way of the discipline “Information Technologies” for foreign students on the basis distance learning platform. A proposed strategy must take into consideration national, language, psychology and cognitive features of students, different their skill levels not only from information disciplines but also from other general science subjects. |
Description: | Матеріали міжнародної наукової конференції |
URI: | https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/mcnd/issue/view/01.05.2020 http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/826 |
ISBN: | 978-617-7171-72-9 |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zaytseva_SCORM.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.