Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/739
Title: Розвиток критичного мислення як активний метод навчання англійської мови (на прикладі підготовки студентів закладів вищої освіти морського спрямування)
Other Titles: Development of critical thinking as an active method of teaching English (the case-study of teaching the students of maritime universities)
Authors: Макарова, О.А.
Макарова, А.А.
Makarova, O.A.
Keywords: навчання англійської мови
професійне морське спілкування
критичне мислення
стадія виклику
стадія осмислення
стадія рефлексії
мозкова атака
teaching English
critical reflection
the stage of evocation
the stage of realization
the stage of reflection
brain attack
Issue Date: Feb-2020
Publisher: Видавничий дім «Молодий вчений»
Citation: Макарова О.А. Розвиток критичного мислення як активний метод навчання англійської мови (на прикладі підготовки студентів закладів вищої освіти морського спрямування) / Науковий журнал «Молодий вчений» №2 (78) лютий – вид.Молодий вчений, 2020 – с.127-130
Series/Report no.: УДК: 378.14;
Abstract: Стаття присвячена аналізу поняття активних методів навчання англійської мови, що розуміються як методи, які стимулюють пізнавальну діяльність студентів-курсантів закладів вищої освіти морського спрямування, вони будуються в основному на діалозі, який передбачає вільний обмін думками про шляхи вирішення тієї чи іншої проблеми, характеризуються високим рівнем активності. The article focuses on the analysis of the understanding of active methods of teaching English, in particular to understand more, to stimulate students to learn more, to rely mainly on communication and how to communicate more often. It’s the most productive ways to find oneself in active work – the best way for achieving specific goals and good organization.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/739
ISSN: 2304-5809
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarova_teaching_English.pdf881.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.