Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.contributor.authorBuketov, A.V.-
dc.contributor.authorБукетов, А.В.-
dc.date.accessioned2020-02-19T10:54:55Z-
dc.date.available2020-02-19T10:54:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Організація освітнього процесу в Херсонській державній морській академії в умовах проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі» / С.А. Волошинов, А.В. Букетов //Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі (Результати наук. пед. експерименту в Херсонський державній морській академії 2014-2018 рр.): монографія / [Л.В. Авраменко та ін.]; за наук. ред. В.В. Чернявського та ін. – Херсон: ХДМА, 2019. – С. 24 - 37.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-2245-67-7-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/709-
dc.descriptionМонографіяuk_UA
dc.description.abstractФормування професійної компетентності здійснюється завдяки взаємопов'язаним та взаємодоповнюючим напрямам освітнього процесу, а саме: академічній підготовці в стінах Морського коледжу і тренажерній підготовці у Херсонському морському спеціалізованому тренажерному центрі при Херсонській державній морській академії. Таким чином, формування конкурентоспроможного випускника та вдосконалення системи професійної підготовки в Морському коледжі здійснюється шляхом: - створення компетентнісних моделей фахівців; - визначення цілей і завдань навчальних курсів на базі компетентнісної моделі фахівця; - розробки компетентнісно-орієнтованих програм фахових дисциплін, у яких кожний модуль містить перелік компетентностей, що формуються через його опанування; - проектування викладачем навчального процесу, яке передбачає розробку лекцій, практичних та лабораторних занять, завдань для самостійної роботи курсантів та курсантів, навчальних проектів проблемного характеру (технологія проблемного навчання); - впровадження тренажерної підготовки, спрямованої на отримання вузькопрофесійних знань, умінь і навичок.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 378.147:656.61;-
dc.subjectкачество знанийuk_UA
dc.subjectякість знаньuk_UA
dc.subjectдержавні стандартиuk_UA
dc.subjectгосударственные стандартыuk_UA
dc.subjectкомунікативне спілкуванняuk_UA
dc.subjectкоммуникативное общениеuk_UA
dc.subjectКомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.titleОрганізація освітнього процесу в Херсонській державній морській академії в умовах проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_Buketov_Organization_of_the_education_process.pdf765.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.