Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/709
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошинов, С.А. | - |
dc.contributor.author | Voloshynov, S.A. | - |
dc.contributor.author | Buketov, A.V. | - |
dc.contributor.author | Букетов, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-19T10:54:55Z | - |
dc.date.available | 2020-02-19T10:54:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Волошинов С.А. Організація освітнього процесу в Херсонській державній морській академії в умовах проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі» / С.А. Волошинов, А.В. Букетов //Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі (Результати наук. пед. експерименту в Херсонський державній морській академії 2014-2018 рр.): монографія / [Л.В. Авраменко та ін.]; за наук. ред. В.В. Чернявського та ін. – Херсон: ХДМА, 2019. – С. 24 - 37. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-2245-67-7 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/709 | - |
dc.description | Монографія | uk_UA |
dc.description.abstract | Формування професійної компетентності здійснюється завдяки взаємопов'язаним та взаємодоповнюючим напрямам освітнього процесу, а саме: академічній підготовці в стінах Морського коледжу і тренажерній підготовці у Херсонському морському спеціалізованому тренажерному центрі при Херсонській державній морській академії. Таким чином, формування конкурентоспроможного випускника та вдосконалення системи професійної підготовки в Морському коледжі здійснюється шляхом: - створення компетентнісних моделей фахівців; - визначення цілей і завдань навчальних курсів на базі компетентнісної моделі фахівця; - розробки компетентнісно-орієнтованих програм фахових дисциплін, у яких кожний модуль містить перелік компетентностей, що формуються через його опанування; - проектування викладачем навчального процесу, яке передбачає розробку лекцій, практичних та лабораторних занять, завдань для самостійної роботи курсантів та курсантів, навчальних проектів проблемного характеру (технологія проблемного навчання); - впровадження тренажерної підготовки, спрямованої на отримання вузькопрофесійних знань, умінь і навичок. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХДМА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК : 378.147:656.61; | - |
dc.subject | качество знаний | uk_UA |
dc.subject | якість знань | uk_UA |
dc.subject | державні стандарти | uk_UA |
dc.subject | государственные стандарты | uk_UA |
dc.subject | комунікативне спілкування | uk_UA |
dc.subject | коммуникативное общение | uk_UA |
dc.subject | Компетентність | uk_UA |
dc.subject | компетентность | uk_UA |
dc.title | Організація освітнього процесу в Херсонській державній морській академії в умовах проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voloshynov_Buketov_Organization_of_the_education_process.pdf | 765.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.