Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/69
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.contributor.authorPopova, H.V.-
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.date.accessioned2019-09-12T05:57:02Z-
dc.date.available2019-09-12T05:57:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПопова Г.В., Волошинов С.А. Розвиток професійного мислення майбутніх судноводіїв засобами змішаного навчання. Змішане навчання — інновації XXI сторіччя : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Харків : НТУ «ХПІ», 2018. С.32-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/69-
dc.descriptionКонференцияuk_UA
dc.description.abstractПрофесійно орієнтовані завдання є одним із механізмів розвитку професійного мислення майбутніх морських спеціалістів. Уміння викладача створювати такі завдання, знаходити необхідні сервіси та підбирати відповідний контент електронних курсів є обов’язковою умовою вирішення цієї проблеми. А система змішаного навчання з використанням сучасних LMS є перспективною можливістю втілення компетентнісного навчання з урахуванням специфіки професійної підготовки у вищій школі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: [378.091.212:656.61/62]:004;-
dc.subjectавтоматизована система управлінняuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectелектронні курсиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectэлектронное обучениеuk_UA
dc.titleРозвиток професійного мислення майбутніх судноводіїв засобами змішаного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_Rozvytok_profesiinoho_myslennia_2018.pdf2.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.