Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorКостюченко, О. В.-
dc.contributor.authorОсипова, Н. В.-
dc.contributor.authorKostyuchenko, O.V.-
dc.contributor.authorOsipova, N.V.-
dc.date.accessioned2020-01-21T12:11:26Z-
dc.date.available2020-01-21T12:11:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВолошинов С. А. Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С.А. Волошинов, О.В. Костюченко, Н.В. Осипова // Інформаційні технології в освіті. - № 4 (29). – Херсон : ХДУ, 2016. – С. 63 – 74. DOI: 10.14308/ite000611uk_UA
dc.identifier.issn1998-6939-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/689-
dc.descriptionКатегорія Вuk_UA
dc.description.abstractThe article examines the development of visual learning theory, states functions of accuracy and peculiarities of visual technique realization in modern studying process, it defines the concept of “Visual learning environment” and didactic role of interactive and multimedia visualization processes. Authors examine the problem of determination of cognitive visualization potential in algorithmic training of students through information and communication technologies of educational environment. This article specifies functions of visual aids use and implementation features of the specified principle in modern educational process and proves the didactic role of interactive multimedia visualization process that stimulates cognitive activity of student and activates perceptive mechanism of teaching information. It analyzes problem of cognitive visualization potential capacity of training of future marine personnel using informational communicative educational environment. В статье представлено развитие теории наглядного обучения, определены функции точности и особенности реализации принципа наглядности в современном учебном процессе, установлено суть понятия «визуальная среда обучения» и дидактическую значимость процессов интерактивной мультимедиа-визуализации. Рассмотрена проблема выявления потенциала когнитивной визуализации в алгоритмической подготовке студентов судоводителей с использованием информационно-коммуникативной педагогической среды в соответствии с компетентностно-ориентированным обучением. В статье определены функции использования наглядности и особенности реализации указанного принципа в современном учебном процессе и установлено дидактическую значимость процессов интерактивной мультимедиа-визуализации, которая стимулирует познавательную деятельность студента и активизирует механизм восприятия учебной информации. Исследована проблема выявления потенциала когнитивной визуализации в подготовке будущих морских специалистов с использованием информационно-коммуникативного педагогической среды. У статті досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції точності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі, встановлено суть поняття «візуальне середовище навчання» та дидактичну значущість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації. Досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів-судноводіїв з використанням інформаційно-комунікативного педагогічного середовища відповідно до компетентністно-орієнтованого навчання. У статті визначено функції використання наочності та особливості реалізації вказаного принципу у сучасному навчальному процесі та встановлено дидактичну значущість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, яка стимулює пізнавальну діяльність студента та активізує механізм сприйняття навчальної інформації. Досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в підготовці майбутніх морських фахівців із використанням інформаційно-комунікативного педагогічного середовища.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 004:37;-
dc.subjectvisual techniqueuk_UA
dc.subjectvisual learning environmentuk_UA
dc.subjectinformation and communication educational environmentuk_UA
dc.subjectcognitive visualizationuk_UA
dc.subjectalgorithmic training of navigatorsuk_UA
dc.subjectпринцип наглядностиuk_UA
dc.subjectвизуальная среда обученияuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникационная педагогическая средаuk_UA
dc.subjectкогнитивная визуализацияuk_UA
dc.subjectалгоритмическая подготовка судоводителейuk_UA
dc.subjectпринцип наочностіuk_UA
dc.subjectвізуальне середовище навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційне педагогічне середовищеuk_UA
dc.subjectкогнітивна візуалізаціяuk_UA
dc.subjectалгоритмічна підготовка судноводіївuk_UA
dc.titleРеалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовищаuk_UA
dc.title.alternativeRealization of visual technique didactic approach in algorithmic training of students through formation and communication technologies of educational environmentuk_UA
dc.title.alternativeРеализация дидактического принципа наглядности в алгоритмической подготовке студентов средствами информационно-коммуникационной педагогической средыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_Osipova_Kostyuchenko_Didactic_Approach.pdf869.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.