Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОгородник, Н.Є.-
dc.contributor.authorОгородник, Н.Е.-
dc.contributor.authorOhorodnyk, N.Ye.-
dc.date.accessioned2019-12-27T11:12:46Z-
dc.date.available2019-12-27T11:12:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПро осучаснення змісту навчання англійської мови майбутніх фахівців морської галузі / N.Ohorodnyk // І Міжнародна (V онлайн) науково-практична інтернет-конференція аспірантів та науковців з питань методики викладання іноземної мови: «Дослідження та впровадження в навчальний процес сучасних моделей викладання іноземної мови: лінгво-дидактичні, методичні та міжнародні перспективи»: 18 березня 2019 р. : Збірник матеріалів конференції / М-во освіти та науки; Одеський нац. університет імені І. І. Мечникова. – Одеса: 2019. – С. 190-193.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/669-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична інтернет-конференціяuk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність вдосконалення й оновлення процесу викладання і вивчення англійської мови для моряків за допомогою предметно-орієнтованого модельного курсу 3.17. Серед факторів, що впливають на навчальний курс, відзначено такі, як: манільські поправки до Конвенції та Кодексу ПДНВ, зумовлені модернізацією та розвитком торгового флоту; необхідність перегляду й оновлення змісту англомовної комунікативної компетентності в професійному спілкуванні; зміни безпосередньо в професійній мові моряків, а також їхньому ставленні до мови спілкування на борту. Обоснована необходимость совершенствования и обновления процесса преподавания и изучения английского языка для моряков с помощью предметно-ориентированного модельного курса 3.17. Были отмечены следующие факторы, влияющие на учебный курс: модернизация и развитие торгового флота, приведшие к Манильским поправкам к Конвенции и Кодексу ПДНВ; необходимость пересмотра и обновления содержания англоязычной коммуникативной компетентности в профессиональном общении; изменение самого профессионального языка моряков, а также их отношения к языку общения на борту. The need to enhance and update the maritime English teaching and learning process through the subject-oriented model course 3.17 has been grounded. The following factors affecting the training course have been indicated: merchant fleet modernization and development resulted in Manila Amendments to the STCW Convention and Code, the need for maritime English communicative competence upgrading and re-design; the modifications in the seafarers’ professional language itself as well as in their attitude towards the language they communicate onboard.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдеський нац. університет імені І. І. Мечниковаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 372.881.111.1;-
dc.subjectзміст навчання англійської мовиuk_UA
dc.subjectмайбутні морякиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectСодержание обучения английскому языкуuk_UA
dc.subjectбудущие морякиuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectMaritime English training course contentuk_UA
dc.subjectfuture seafarersuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.titleПро осучаснення змісту навчання англійської мови майбутніх фахівців морської галузіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судновій енергетиці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ohorodnyk_Osuchasnennia.pdf270.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.