Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/64
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.contributor.authorPopova, H.V.-
dc.date.accessioned2019-09-11T13:50:38Z-
dc.date.available2019-09-11T13:50:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПопова Г.В. Симуляційні тренажери в підготовці майбутніх судноводіїв. Інформаційні технології в освіті: зб. наук. пр. / гол. ред. О.В. Співаковський. Херсон: ХДУ, 2019. Вип. 1(38). С. 70-84. doi: 10.14308/ite000690uk_UA
dc.identifier.issn1998-6939-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/64-
dc.descriptionКатегорія В.uk_UA
dc.description.abstractРозвиток технологій, інформатизація судноводіння зумовлюють зміни у формуванні професійних компетентностей майбутніх морських спеціалістів. Стаття присвячена питанням використання симуляційних тренажерів віртуальної реальності у вищих навчальних закладах при підготовці морських фахівців, практичній спрямованості освітнього процесу з урахуванням передового міжнародного досвіду судноплавства в галузі симуляцій та відповідності сучасним інноваційним технологіям. У статті досліджено пошук нових методологічних підходів до системи навчання майбутніх судноводіїв із залученням сучасних технологій з використанням віртуальної реальності , відомих як симуляційне навчання. Проаналізовано роль і місце симуляційних технологій віртуальної реальності з урахуванням компетентнісного підходу, результати застосування симуляційних технологій віртуальної реальності у системі професійної підготовки майбутніх судноводіїв. На прикладі створення симуляційного центру «Віртуально-реальне судно» в Херсонській державній морській академії продемонстровано систему формування професійних компетентностей майбутніх судноводіїв. Показано, що використання симуляційних технологій віртуальної реальності дозволяє відтворити тісний зв’язок освітнього процесу з практикою, моделювати реальні професійні ситуації, адаптувати процес навчання під конкретні професійні завдання, об’єктивно оцінювати рівень професійної підготовки, підвищувати рівень формування професійних компетентностей та особистісних якостей майбутніх судноводіїв, підняти відпрацювання практичних навичок судноводіння на якісно новий рівень без загрози життю та здоров’я людей. Навігаційні тренажери значною мірою забезпечують виконання психолого-дидактичних вимог до процесу формування професійних компетентностей майбутніх судноводіїв.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 004:37;-
dc.subjectсудноводіїuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентостіuk_UA
dc.subjectсимуляційні тренажериuk_UA
dc.subjectтренажерна підготовкаuk_UA
dc.subjectship navigatorsuk_UA
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA
dc.subjectsimulatorsuk_UA
dc.subjectsimulation traininguk_UA
dc.titleСимуляційні тренажери в підготовці майбутніх судноводіївuk_UA
dc.title.alternativeSimulators in the training of future ship navigatorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popova_SumylTren.pdf655.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.