Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/648
Title: Фізичне виховання в адаптації студентів до специфіки майбутньої професійної діяльності
Other Titles: Физическое воспитание в адаптации студентов к специфике будущей профессиональной деятельности
Physical education in the adaptation of students to the specifics of future professional activity
Authors: Годлевський, П.М.
Годлевский, П.М.
Hodlevskyi, P.M.
Саратовський, О.В.
Саратовский, А.В.
Saratovskyi, O.V.
Віннік, Ю.В.
Винник, Ю.В.
Vinnik, Y.V.
Keywords: адаптація
фізичне виховання
нервово-психічна напруга
студенти
професійна підготовка
адаптация
физическое воспитание
нервно-психическое напряжение
студенты
профессиональная подготовка
adaptation
physical education
neuropsychic stress
students
vocational training
Issue Date: 2019
Publisher: Publishing House “ACCENT” Sofia, Bulgaria
Citation: Годлевский П.М., Саратовський О.В, Віннік Ю.В. Фізичне виховання в адаптації студентів до специфіки майбутньої професійної діяльності.Topical issues of the evelopment of modern science: the 4th Internatoinal scientific and practical conference (December 11-13, 2019). Publishing House “ACCENT” Sofia, Bulgaria,2019. 25-36
Series/Report no.: УДК: 378.147-044.332:796011.3;
Abstract: Актуальність дослідження визначає необхідність достатньої загальної фізичної підготовки при підготовці майбутніх спеціалістів, яка комплексно впливає на процес активної адаптації до навчання, студентського колективу та майбутньої професійної діяльності. Мета даної роботи полягає у дослідженні впливу фізичного виховання на адаптацію студентів до навчання та майбутньої професійної діяльності. Методологія: теоретичний аналіз літературних джерел, анкетування, опитувальник нервово-психічного напруження, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, метод експертної оцінки. Висновки: визначені причини дезадаптаційних хвилювань абітурієнтів та умови адаптації до навчання, майбутньої професійної діяльності. Встановлено необхідність фізичної підготовки, як один із напрямків системи фізичного виховання, який формує прикладні знання, вміння і навички, що забезпечують об’єктивну готовність людини до професійної діяльності. Проблема зменшення академічних годин занять з фізичного виховання в ВНЗ (недостатня рухова активність) загрожує якісній підготовці майбутнього фахівця до майбутньої професії, вимогами якої є, на рівні фахових знань та умінь – відмінної фізичної підготовки. Пристосування організму людини до м'язової діяльності є інтегруванням ряду функцій, що властиво організму людини до адаптування. При використанні опитувальника Т.А. Немчина досліджено позитивний вплив фізичних навантажень до пристосування організму в цілому. Актуальность исследования определяет необходимость достаточной общей физической подготовки при подготовке будущих специалистов, комплексно влияет на процесс активной адаптации к обучению, студенческого коллектива и будущей профессиональной деятельности. Цель данной работы заключается в исследовании влияния физического воспитания на адаптацию студентов к обучению и будущей профессиональной деятельности. Методология: теоретический анализ литературных источников, анкетирование, опросник нервно-психического напряжения, педагогические наблюдения, педагогический эксперимент, метод экспертной оценки. Выводы: определены причины дезадаптационных волнений абитуриентов и условия адаптации к обучению, будущей профессиональной деятельности. Установлена необходимость физической подготовки, как одно из направлений системы физического воспитания, формирует прикладные знания, умения и навыки, обеспечивающие объективную готовность человека к профессиональной деятельности. Сокращение академических часов занятий по физическому воспитанию в вузе (недостаточная двигательная активность) грозит качественной подготовке будущего специалиста к будущей профессии, требованиями которой является, на уровне профессиональных знаний и умений - отличной физической подготовки. Приспособление организма человека к мышечной деятельности является интегрированием ряда функций, собственно организма человека к адаптации. При использовании опросника Т.А. Немчина исследовано положительное влияние физических нагрузок к приспособлению организма в целом. The relevance of the study determines the need for sufficient general physical preparation in the preparation of future specialists, comprehensively affects the process of active adaptation to training, the student team and future professional activities. The purpose of this work is to study the impact of physical education on the adaptation of students to learning and future professional activities. Methodology: theoretical analysis of literary sources, questionnaires, questionnaire of neuropsychic stress, pedagogical observations, pedagogical experiment, expert assessment method. Conclusions: the reasons for the maladaptation unrest of applicants and the conditions for adaptation to training, future professional activity are determined. The need for physical training, as one of the areas of the physical education system, is established, it forms applied knowledge, skills that provide an objective readiness of a person for professional activity. Reducing the academic hours of physical education at the university (lack of motor activity) threatens the quality training of the future specialist for the future profession, the requirements of which are, at the level of professional knowledge and skills - excellent physical preparation. Adaptation of the human body to muscle activity is the integration of a number of functions, the human body itself to adapt. When using the questionnaire T.A. Nemchina investigated the positive effect of physical stress on the adaptation of the body as a whole.
Description: Internatoinal Scientific and Practical Conference
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/648
Appears in Collections:Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hodlevskyi_adaptation.pdf946.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.