Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-12-04T12:10:22Z-
dc.date.available2019-12-04T12:10:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationZaytseva T. Cloud technology as a way of ukrainian education development / Інформаційні технології в освіті. – Вип. 19. – Херсон: ХДУ, 2014. - С. 54-61. DOI: 10.14308/ite000484uk_UA
dc.identifier.issn1998-6939-
dc.identifier.other2306-1707-
dc.identifier.urihttp://ite.kspu.edu/-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/617-
dc.description.abstractМатеріали даної статті присвячені визначенню форм та необхідних компонентів використання хмарних технологій при підготовці вчителів–предметників. Для удосконалення процесу навчання має сенс використовувати такі потужні технології як «хмарні обчислення», які, підтримуючи традиційні форми навчання, є новим етапом розвитку освіти та економічно вигідним, ефективним і гнучким способом задоволення потреб тих, хто навчається, у здобутті нових знань. Останнім часом масштаби впровадження хмарних технологій нестримно зростають. Ми є свідками впровадження хмарних технологій і сервісів в систему вищої і середньої освіти. Будується єдиний інформаційний простір в освіті з використанням, в основному, хмарних технологій, які надають компанії Microsoft і Google. Служби Google для освіти містять безкоштовний набір інструментів, який дозволить викладачам і студентам успішно та ефективно взаємодіяти, вчити та вчитися. Хмарні технології передбачають використання хмарних сервісів при розробці додатків та зберігання даних на серверах у розподілених центрах оброблення даних через Інтернет. Це робить хмарні технології сьогодні засобом активізації самостійної роботи студентів. Попит на фахівців, які володітимуть технологіями хмарних обчислень постійно зростатиме. Материалы данной статьи посвящены определению форм и необходимых компонентов использования облачных технологий при подготовке учителей–предметников. Для усовершенствования процесса обучения имеет смысл использовать такие мощные технологии как «облачные вычисления», которые, поддерживая традиционные формы обучения, являются новым этапом развития образования и экономически выгодным, эффективным и гибким способом удовлетворения потребностей студентов во время получения новых знаний. Последнее время масштабы внедрения облачных технологий стремительно растут. Мы являемся свидетелями внедрения облачных технологий и сервисов в систему высшего и среднего образования. Строится единое информационное пространство в образовании с использованием, в основном, облачных технологий, которые предоставляют компании Microsoft и Google. Службы Google для образования содержат бесплатный набор инструментов, который позволит преподавателям и учащимся более успешно и эффективно взаимодействовать, обучать и обучаться. Облачные технологии предусматривают использование облачных сервисов при разработке программ-приложений и хранения данных на серверах в распределенных центрах обработки данных через Интернет. Это делает облачные технологии сегодня средством активизации самостоятельной работы студентов. Спрос на специалистов, которые будут владеть технологиями облачных вычислений постоянно будет расти. This article is devoted to defining the forms and the required components cloud technology usage during studying of subject teachers. In order to improve the learning process it’s necessary to use such powerful technology as ‘cloud computing’. They support traditional forms of education and also are a new step in the development of education. Cloud technologies are-effective, efficient and flexible way to satisfy the needs of students during getting of new knowledge. Nowadays a characteristic feature of our time is rapid growing of using cloud technology. That is why we are spectators of implementation of cloud technologies and services in the system of higher and secondary education, too. A common information space in education using mostly cloud technologies that provide Microsoft and Google is creating now. Google Apps for Education containing free tools that allows teachers and students to communicate, teach and learn more effectively and efficiently. Significant advantage of using cloud services is providing application development and storage of large amounts of data on servers in distributed information processing centers via the Internet. That is why cloud technology is a powerful tool to activate students' self-guidance work. Surely, growing demand for professionals who knows the technology of cloud computing will increase slowly.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147:004;-
dc.subjectХмарні обчисленняuk_UA
dc.subjectхмарні технологіїuk_UA
dc.subjectхмарні сервісиuk_UA
dc.subjectформи використання хмарних технологійuk_UA
dc.subjectОблачные вычисленияuk_UA
dc.subjectоблачные технологииuk_UA
dc.subjectоблачные сервисыuk_UA
dc.subjectформы использования облачных технологийuk_UA
dc.subjectCloud computinguk_UA
dc.subjectcloud technologyuk_UA
dc.subjectcloud servicesuk_UA
dc.subjectforms of using cloud technologyuk_UA
dc.titleCloud technology as a way of ukrainian education developmentuk_UA
dc.title.alternativeХмарні технології як шлях розвитку української освітиuk_UA
dc.title.alternativeОблачные технологии как способ развития украинского образованияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Сloud_service.pdf503.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.