Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.date.accessioned2019-12-03T12:41:46Z-
dc.date.available2019-12-03T12:41:46Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЗайцева Т. Комп’ютерні технології та розумова діяльність учнів. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 32. – Херсон: Видавництво ХДПУ, 2002. – С.158-162.uk_UA
dc.identifier.issn2413-1865-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/611-
dc.description.abstractПроблема підвищення рівня розумової діяльності учнів вимагає пошуку нових методів та підходів для подальшого удосконалення змісту, форм і засобів навчання, спрямованих на реалізацію принципу активності в навчанні. Цей принцип має вирішальне значення в сучасних умовах, оскільки від якості нав¬чання залежить не тільки результат навчання, але й формування відношення учня до пізнавальної діяльності. Аналіз стану викладання алгебри та початків аналізу в середній школі показує, що результати навчання учнів, рівень їх розумової діяльності, пізнавальної активності, самостійності у значній мірі не відповідають вимогам часу. Проаналізувавши стан навчання на сьогоднішній день, ми прийшли до висновку, що цілий ряд умов, таких як мотивація, наочність, інтерес до предмету, а також формування прийомів розумової діяльності не можуть бути ефективно реалізовані традиційними формами та методами. Тут потрібно науково обґрунтоване поєднання традиційної методики з впровадженням в навчальний процес нових інформаційних технологій. Проблема повышения уровня мыслительной деятельности учащихся требует поиска новых методов и подходов для дальнейшего совершенствования содержания, форм и средств обучения, направленных на реализацию принципа активности в обучении. Этот принцип имеет решающее значение в современных условиях, поскольку от качества обучения зависит не только результат обучения, но и формирование отношения ученика к познавательной деятельности. Анализ состояния преподавания алгебры и начал анализа в средней школе показывает, что результаты учащихся, уровень их умственной деятельности, познавательной активности, самостоятельности в значительной мере не отвечают требованиям времени. Проанализировав состояние обучения на сегодняшний день, мы пришли к выводу, что целый ряд условий, таких как мотивация, наглядность, интерес к предмету, а также формирование приемов умственной деятельности не могут быть эффективно реализованы традиционными формами и методами. Здесь нужно научно обоснованное сочетание традиционной методики с использованием в учебный процесс новых информационных технологий. The problem of raising students' mental activity requires finding new methods and approaches to further improve the content, forms and means of learning aimed at realizing the principle of activity in learning. This principle is crucial in today's context, since not only the result of learning but also the formation of the student's attitude to cognitive activity depends on the quality of teaching. Analysis of the state of teaching algebra and the beginnings of analysis in high school shows that the learning outcomes of students, their level of mental activity, cognitive activity, independence do not meet much of the time requirements. Analyzing the state of learning to date, we have come to the conclusion that a number of conditions, such as motivation, clarity, interest in the subject, as well as the formation of techniques of mental activity can not be effectively implemented by traditional forms and methods. It requires a scientifically sound combination of traditional methods with the introduction of new information technologies into the educational process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДПУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 371.25;-
dc.subjectЗагальні розумові здібностіuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectорієнтувальна основа дійuk_UA
dc.subjectОбщие умственные способностиuk_UA
dc.subjectдеятельностный подходuk_UA
dc.subjectориентировочная основа действийuk_UA
dc.subjectGeneral mental abilityuk_UA
dc.subjectactivity approachuk_UA
dc.subjectindicative basis of actionuk_UA
dc.titleКомп’ютерні технології та розумова діяльність учнівuk_UA
dc.title.alternativeКомпьютерные технологии и умственная деятельность учащихсяuk_UA
dc.title.alternativeComputer technology and student brainstorminguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Rozum.pdf412.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.