Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітікова, О.І.-
dc.contributor.authorЛитикова, А.И.-
dc.contributor.authorLitikova, O.I.-
dc.date.accessioned2019-11-13T10:57:43Z-
dc.date.available2019-11-13T10:57:43Z-
dc.date.issued2016-04-21-
dc.identifier.citationLitikova O.I. Approaches for Teaching English Language to Maritime Engineers / O.I. Litikova Зб. мат-лів ІV Міжнародн. наук.-практ. конференції 21.04.2016. «Сучасна освіта: методологія, теорія, практика». –К.:НТУУ «КПІ». – 120с. – 60 – 62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/466-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractМіжнародна морська організація визнала комунікативний метод єдино відповідний для компетентнісного навчання англійської мови морських курсантів. Международная морская организация признала коммуникативный метод единственно подходящим для компетентностного изучения английского языка морских курсантов. The IMO acknowledged communicative method the only suitable for competency-based teaching of English to maritime cadets.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКПІuk_UA
dc.subjectEnglish for specific purposesuk_UA
dc.subjectmaritime engineersuk_UA
dc.subjectpedagogical approachesuk_UA
dc.subjectанглійська за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectморські курсантиuk_UA
dc.subjectпедагогічні підходиuk_UA
dc.subjectанглийский профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectморские курсантыuk_UA
dc.subjectпедагогические подходыuk_UA
dc.titleApproaches for Teaching English Language to Maritime Engineersuk_UA
dc.title.alternativeПідходи до навчання англійської морським механікам-
dc.title.alternativeПодходы к обучению английского морским механикам-
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судновій енергетиці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litikova_Approaches.pdf652.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.