Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTymoshchuk, Yu.V.-
dc.contributor.authorТимощук, Ю.В.-
dc.date.accessioned2019-11-09T16:49:41Z-
dc.date.available2019-11-09T16:49:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationTymoshchuk Yu.V. Implementing Engage Study Activate In Teaching English For Specific Purposes For Future Seafarers. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал Випуск 11, Т.3 / ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій» – Одеса,2019. – 198с.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/405-
dc.descriptionПеріодичний науковий журналuk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the aspects of implementation Engage Study Activate elements in teaching English for specific purposes for future seafarers. To catch the students interesting in learning is the vital element of teachers’ responsibility. In order to get the students’ attention, teachers require having adequate teaching methods. One of the teachers’ efforts to engage the stu¬dents is by applying Engage Study Activate. ESA elements may go in different ways during the lesson, but it depends on language level of students, different learning objectives, learning materials. Whatever kind of patterns a teacher prefers, ESA model is one of the basic building blocks for successful language teaching and learning of future seafarers at Maritime Higher Establishments. Статтяприсвячена аспектам впровадження методу «Залучити Вивчити Активувати» (далі ESA) при вивченні англійської мови за професійним спрямуванням у Вищих морських навчальних закладах. Щоб залучити увагу студентів у вивченні іноземної мови, важливим елементом є відповідальність викладача. Для того, щоб стримати увагу студентів, викладачі мають використовувати потрібні викладацькі методи. Елементи ESA протягом заняття можуть йти у різних послідовностях, протее це залежить від мовного рівня студентів, різноманітних мовних цілей, викладацьких матеріалів. Але яку б послідовність викладач не обрав, ESA модель є однією з основних блоків для успішного вивчення та навчання іноземної мови майбутніх морських фахівців.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПУ «Причорноморськийнауково-досліднийінститутекономіки та інновацій»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.477;-
dc.subjectEngage Study Activateuk_UA
dc.subjectimplementationuk_UA
dc.subjectteaching Englishuk_UA
dc.subjectEnglish for specific purposesuk_UA
dc.subjectCommunicative Approachuk_UA
dc.subjectЗалучити Вивчити Активувати (Engage Study Activate)uk_UA
dc.subjectвпровадженняuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуван¬нямuk_UA
dc.subjectвивчення англійської мовиuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.titleIMPLEMENTING ENGAGE STUDY ACTIVATE IN TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES FOR FUTURE SEAFARERSuk_UA
dc.title.alternativeУПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ «ЗАЛУЧИТИ ВИВЧИТИ АКТИВУВАТИ» У ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІХ МОРЕПЛАВЦІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tymoshchuk_EASA.pdf623.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.