Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/38
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, А.Y.-
dc.date.accessioned2019-09-11T10:00:34Z-
dc.date.available2019-09-11T10:00:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮрженко А. Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням / Інженерні та освітні технології. 2018. Т. 6. № 4. С. 48–57. doi: https://doi.org/10.30929/2307- 9770.2018.06.04.05uk_UA
dc.identifier.issn2307-9770-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/38-
dc.description.abstractУ статті означено та проаналізовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх суднових механіків. Аналіз літературних джерел показує, що проблема визначення педагогічних умов підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням набуває особливого значення. У нашому дослідженні виокремлено та охарактеризовано педагогічні умови, які найбільш ефективно впливатимуть на формування готовності суднових механіків, а саме: забезпечення позитивної мотивацію курсантів до навчальної діяльності у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуванням; запровадження гейміфікованого підходу (використання ігрових методик у неігровому середовищі задля отримання певних результатів, у нашому випадку – оволодіння комунікативною компетентністю) у системі професійної підготовки майбутніх суднових механіків засобами інформаційно-комунікативного педагогічного середовища (платформи MOODLE); розробка та впровадження авторського інтерактивного електронного навчально-методичного комплексу дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням». Задля визначення оптимальних педагогічних умов проф. підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови було враховано специфіку навчання (відбір та систематизація змісту навчального матеріалу, інтерес до навчальнопрофесійної діяльності, здатності студентів до навчання – особливості мислення, пам’яті, тощо). Позитивна мотивація сприятиме розвитку у курсантів бажання вчитися та знаходити задоволення в процесі навчання.Запровадження гейміфікованого підходу до навчання допоможе розвести навчання іграми та ігровими методиками (турнірними таблицями, ігровими вправами, бейджиками, квестами, шкалою виконання, тощо). Впровадження авторського інтерактивного електронного навчально-методичного комплексу дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» сприятиме формуванню у майбутніх суднових механіків англомовної комунікативної компетентності для виконання професійних завдань на судні. Задля досягнення мети, ми вважаємо доцільним використання новітніх технологій, зокрема платформи дистанційного навчання MOODLE, гейміфікованого підходу, системи змішаного навчання та комунікативного підходу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147;-
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.subjectEnglish for professional purposeuk_UA
dc.subjectLMS MOODLEuk_UA
dc.subjectship engineersuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectгейміфікований підхідuk_UA
dc.subjectанглійська мова за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.subjectсуднові механікиuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectгеймифицированный подходuk_UA
dc.subjectанглийский язык профессиональной направленностиuk_UA
dc.subjectсудовые механикиuk_UA
dc.titleПедагогічні умови підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення англійської мови за професійним спрямуваннямuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions for training of future ship engineers in the process of English for specific purpose learninguk_UA
dc.title.alternativeПедагогические условия подготовки будущих судовых механиков в процессе изучения английского языка профессиональной направленностиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurzhenko_communicative.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.