Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрєлковська, Л.О.-
dc.contributor.authorСтрелковская, Л.А.-
dc.contributor.authorStrelkovskaya, L.A.-
dc.date.accessioned2019-11-08T13:23:08Z-
dc.date.available2019-11-08T13:23:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСтрелковская Л. А. Анализ существующих методов определения технического состояния судового двигателя / Л. А. Стрелковская // Двигатели внутреннего сгорания. - 2016. - № 2. - С. 91-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/376-
dc.descriptionНауково технічний журналuk_UA
dc.description.abstractПроведен анализ существующих методов получения и обработки информации о состоянии судового двига-теля, применяемых на флоте, которые могут быть использованы при разработке системы поддержки при-нятия решения. Показано, что поскольку получаемая информация носит неоднозначный характер, то для ее обработки целесообразно использовать методы нечеткой логики и нейросетевых технологий, позволяющие, несмотря на неопределенность, формировать экспертные выводы, которые судовой механик сможет учи-тывать при выборе окончательного решения о выборе эксплуатационного режима, а также необходимости проведения мероприятий по обслуживанию и ремонту двигателя. Проведено аналіз існуючих методів отримання та обробки інформації про стан суднового двигуна, що застосову-ються на флоті, які можуть бути використані при розробці системи підтримки прийняття рішення. Показано, що оскіль-ки отримана інформація носить неоднозначних характер, то для її обробки доцільно використовувати методи нечіткої логіки і нейронних технологій, що дозволяють, не дивлячись на невизначеність, формувати експертні висновки, які суд-новий механік зможе враховувати при виборі остаточного рішення про вибір експлуатаційно-го режиму, а також необ-хідності проведення заходів з обслуговування та ремонту двигуна. The analysis of existing methods of obtaining and processing information about the State of the ship's engine, used in the Navy, which can be used to develop a decision support system solution. It is shown that since the information is ambiguous, then it is advisable to use for processing methods of fuzzy logic and neural network technology to enable despite uncertainty form the expert's conclusions that the ship mechanic will be able to consider when choosing a final decision on the selection of operating conditions, as well as the need for engine maintenance and repair.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 681.518;-
dc.subjectсудовые двигатели внутреннего сгоранияuk_UA
dc.subjectтехническое состояниеuk_UA
dc.subjectсуднові двигуни внутрішнього згорянняuk_UA
dc.subjectтехнічний станuk_UA
dc.subjectmarine internal combustion enginesuk_UA
dc.subjecttechnical conditionuk_UA
dc.titleАнализ существующих методов определения технического состояния судового двигателяuk_UA
dc.title.alternativeАналіз існуючих методів визначення технічного стану суднового двигунаuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of existing methods of determining the technical Condition of the ship's engineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strelkovskaya_technical_condition.pdf500.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.