Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрєлковська, Л.О.-
dc.contributor.authorСтрелковская, Л.А.-
dc.contributor.authorStrelkovskaya, L.A.-
dc.contributor.authorТерещенкова, О.В.-
dc.contributor.authorTereshchenkovа, O.V.-
dc.date.accessioned2019-11-08T13:19:23Z-
dc.date.available2019-11-08T13:19:23Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citationСтрєлковська Л.О. Розробка системи нечіткого логічного виводу для визначення рівня компетентності курсантів// Стрєлковська Л.О., Терещенкова О.В. Міжнародна науково-практична конференція "Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку". Київ. 16-17 травня 2019 р.с.218-220uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/373-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractЗа допомогою розробленої системи нечіткого логічного виводу для визначення рівня компетентності курсантів можна не тільки визначати рівень їх компетентності, а й виявляти прогалини знань, які необхідно поповнити для переходу на більш високий рівень підготовки С помощью разработанной системы нечеткого логического вывода для определения уровня компетентности курсантов можно не только определять уровень их компетентности, но и выявлять пробелы знаний, которые необходимо пополнить для перехода на более высокий уровень подготовкиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectНечітка логікаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectнечеткая логикаuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectFuzzy logicuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.titleРозробка системи нечіткого логічного виводу для визначення рівня компетентності курсантівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strelkovskaya_fuzzylogic.pdf438.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.