Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернявський, В.В.-
dc.contributor.authorChernіavsky, V.V.-
dc.contributor.authorЧернявский, В.В.-
dc.date.accessioned2019-11-08T12:38:57Z-
dc.date.available2019-11-08T12:38:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧернявський В.В. Інтеграція змісту курсів фізики та астрономії як чинник формування у майбутніх моряків узагальненої природничонаукової картини світу / В.В. Чернявський // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Педагогічні науки: реалії та перспективи – Вип.57. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017 – С. 202 – 208.uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/372-
dc.descriptionКатегоря Вuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається важлива педагогічна проблема формування у майбутніх фахівців річкового та морського транспорту поняття про узагальнену природничонаукову картину світу. Доведено, що одним з ефективних шляхів реалізації цієї проблеми є. інтеграція змісту курсів фізики та астрономії. Це дозволить підвищити рівень пропедевтичних знань курсантів з астрономії, що необхідно для успішного засвоєння дисциплін професійного циклу підготовки, а також забезпечити більш усвідомлене сприйняття курсантами природничонаукової картини світу як основи сучасної світобудови. Показано, що астрономія та її методи відіграють важливу роль у морській справі. Проте ще більш важливим є. той факт, що астрономія глибоко пов'язана зі світоглядними питаннями, вона поглиблює, знання майбутніх фахівців річкового та морського транспорту про оточуючий світ та його пізнаванність. Констатовано, що рівень знань курсантів з астрономії на початку вивчення дисциплін “Морехідна астрономія” та “Астрономічні методи навігації” є. низьким, а у більшості з них астрономічні знання взагалі відсутні. Це приводить до висновку про необхідність формування астрономічних знань на різних етапах навчання у морській вищій школі. Запропоновано доповнення навчальної програми з фізики матеріалом астрономічного змісту та наведено цей матеріал для різних змістових модулів дисципліни “Фізика Акцентовано, що астрономія має не лише загальноосвітнє, але и величезне світоглядне значення. До того ж ознайомлення курсантів з основами астрофізики відкриває, величезні можливості для усвідомлення ними фундаментальних процесів еволюції Всесвіту, більш повного розкриття сутності глобальних екологічних проблем сучасності, а також соціальних аспектів дослідження та освоєння космічного простору. This article discusses important pedagogical problem of formation of future specialists river and marine generalized concept of natural science picture of the world. It is proved that one of the effective ways to realize this problem is the integration of course content of physics and astronomy. This will increase the level of knowledge propaedeutic students of astronomy, which is necessary for successful mastering disciplines of professional cycle training as well as provide a more conscious perception of students of natural science picture of the world as the foundation of the modern universe. It is shown that astronomy and its methods play an important role in maritime affairs. But even more important is the fact that astronomy is deeply connected with philosophical issues, it deepens the knowledge of future professionals of river and sea transport to the surrounding world and its piznavannist. Stated that the level of knowledge of students of astronomy at the beginning of the study subjects' nautical astronomy “and” astronomical navigation techniques "is low, and most of them astronomical knowledge are absent. This leads to the conclusion to the formation of astronomy at different stages of training in the maritime high school. A supplement curriculum materials physics and astronomical content of this material are for different content modules discipline “Physics”. The attention that astronomy is not only comprehensive, but also great ideological significance. In addition, students get acquainted with the basics of astrophysics opens huge opportunities for awareness of the fundamental processes of evolution of the universe, a more complete disclosure of the present global environmental problems, and social aspects of research and space exploration.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 378.371:53.656.6;-
dc.subjectфахівці річкового та морського транспортуuk_UA
dc.subjectінтеграція змісту курсів фізики та астрономіїuk_UA
dc.subjectпропедевтичні знання з астрономіїuk_UA
dc.subjectspecialists river and sea transportuk_UA
dc.subjectintegration of course content of physics and astronomyuk_UA
dc.subjectpropaedeutic knowledge of astronomyuk_UA
dc.titleІнтеграція змісту курсів фізики та астрономії як чинник формування у майбутніх моряків узагальненої природничонаукової картини світуuk_UA
dc.title.alternativeIntegration of the content of the course of physics and astronomy as a factor in the formation of a generalized natural science picture of the world in future seamen.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernіavsky_Integration_of_the_content.pdf177.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.