Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/365
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барсук, С.Л. | - |
dc.contributor.author | Barsuk, S.L. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T10:48:56Z | - |
dc.date.available | 2019-11-08T10:48:56Z | - |
dc.date.issued | 2019-07 | - |
dc.identifier.citation | Барсук С.Л., Застосування підходів глибинного навчання в процесі вивчення англійської майбутніми судноводіями. «Молодий вчений» • № 7.2 (71.2) • липень, 2019 р. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2304-5809 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2313-2167 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/365 | - |
dc.description | Міжнародна науково-практична конференція | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті описуються сучасні підходи до навчання англійської мови в вітчизняних вищих навчальних закладах засобами цифрових технологій з метою формування професійної комунікативної компетентності. The article describes the new approaches to apply in teaching practice to develop communicative competency of future deck officers. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 378.147; | - |
dc.subject | глибинне навчання | uk_UA |
dc.subject | освітні платформи | uk_UA |
dc.subject | професійна комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | Deeper Learning Approaches | uk_UA |
dc.subject | Maritime English | uk_UA |
dc.subject | professional communicative competence | uk_UA |
dc.title | Застосування підходів глибинного навчання в процесі вивчення англійської майбутніми судноводіями | uk_UA |
dc.title.alternative | Applying Deeper Learning Approaches to Teaching Maritime English | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barsuk_Maritime_English.pdf | 291.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.