Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/333
Title: Проблема професійної підготовки фахівців морської галузі у науково-педагогічній теорії
Other Titles: The problem of professional training of marineindustry specialists in the scientific and pedagogical theory
Authors: Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Keywords: фахівці морської галузі
професійна підготовка
педагогічна теорія
marine industry specialists
pedagogical theory
vocational training
педагогическая теория
Специалисты морской отрасли
профессиональная подготовка
Issue Date: 23-Oct-2019
Publisher: БДПУ
Citation: Волошинов С.А. Проблема професійної підготовки фахівців морської галузі у науково-педагогічній теорії / С.А. Волошишнов // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. Наук. Пр. – Вип.2. – Бердянськ : БДПУ, 2019. – С.179 – 188. DOI : 10.31494/2412-9208-2019-1-2-179-188
Series/Report no.: УДК : 378.09;
Abstract: У статті автор на основі систематизації науково-педагогічних праць, що стосуються професійної підготовки фахівців морської галузі, у пошуку наукової літератури Google Академія та електронних каталогах Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського подав його кількісний та якісний аналіз. Докладно вивчено дисертаційні дослідження сучасних українських науковців, зокрема Барсук С.Л., Волошинова С.А., Герганова Л.Д., Доброштан О.О., Козак С.В., Литвиненко І.Ю., Осадчої К.П., Пріміної Н.М., Сокола І.В., Спичак Т.С., Фролової О.О. Так, ґрунтуючись на науковій діяльності, що документально зафіксована в різні часові періоди, було констатоване зростання досліджень щодо професійної підготовки фахівців морської галузі та зокрема судноводіїв. Визначено такі аспекти вивчення проблеми професійної підготовки фахівців морської галузі в науково-педагогічній теорії: формування іншомовної компетентності (С.Л. Барсук, С.В. Козак, І.Ю. Литвиненко, Н.М. Пріміна), формування професійної компетентності (Л.Д. Герганов, І.В. Сокол), алгоритмічна підготовка (С.А. Волошинов), навчання математики (Т.С. Спичак, О.О. Доброштан), формування соціокультурної компетенції (О.О. Фролова), підготовка до професійно-орієнтованого спілкування (В.Б. Смелікова). У статті зазначається, що дисертаційні дослідження аспектів формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх морських спеціалістів зумовлені вимогами міжнародних документах морської галузі, особливостями професійної діяльності в мультинаціональному середовищі та зростанням конкуренції на світовому ринку праці. У дослідженні також наголошується, що формування ж професійної компетентності фахівців морського флоту теоретично та експериментально перевіряється структурними моделями в процесі вивчення фахових дисциплін т а на виробництві. Зазначається, що вивчення математики майбутніми морськими спеціалістами має бути побудовано на моделі методичної системи реалізації міжпредметних зв'язків. Подальші пошуки вбачаються в здійсненні аналізу практичного досвіду професійної підготовки фахівців морської галузі в Україні. The article is based on the systematization of scientific and pedagogical works related to the professional training of maritime professionals in the Google Scholar Scientific Search System and the electronic catalogs of the National Library of Ukraine. Author submitted his quantitative and qualitative analysis. The dissertation researches of modern Ukrainian scientists, in particular Barsuk S.L., Voloshinov S.A., Gerganov L.D., Dobroshtan O.O., Kozak S.V., Litvinenko I.Y., Osadcha K.P., Primina N.M., Sokol I.V., Spichak T.S., Frolova O.O. are analyzed in detail. Thus, based on scientific activity, which has been documented in different time periods, there has been an increase in research on the professional training of maritime professionals and in particular ship navigators. The following aspects of studying the problem of professional training of specialists in the marine industry in the scientific and pedagogical theory have been identified: formation of foreign language competence (Barsuk S.L., Kozak S.V., Litvinenko I.Y., Primina N.M.), formation of professional competence (Gerganov L.D., Sokol I.V.), algorithmic training (Voloshinov S.A.), mathematics teaching (Spichak T.S., Dobroshtan O.O.), formation of socio-cultural competence (Frolova O.O.), training for profession-oriented communication (Smelikova V.B.). In the work it is noted that the dissertation research aspects in the formation of foreign language communicative competence of maritime specialists are based on the requirements of the international maritime industry documents, especially the professional activity in multinational environment and increasing competition in the global labor market. The study also points out that the formation of the same professional competence of navy professionals is theoretically and experimentally tested by structural models in the process of study of professional disciplines and production. It is noted that the study of mathematics by future maritime specialists should be built on the model of a methodological system for the implementation of cross-curricular links. Further searches are seen in the study of the analysis of practical experience of professional training of marine industry in Ukraine.
Description: Категорія Б
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/333
ISSN: 2412-9208
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_ Marineindustry.pdf481.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.