Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравцова, Л.В.-
dc.contributor.authorKravtsova, L.-
dc.contributor.authorКамінська, Н.Г.-
dc.contributor.authorКаминская, Н.Г.-
dc.contributor.authorKaminska, N.-
dc.date.accessioned2019-11-07T11:11:17Z-
dc.date.available2019-11-07T11:11:17Z-
dc.date.issued2019-06-10-
dc.identifier.citationКравцова Л.В. Интерактивное обучение: объединение технических возможностей и практического использования в Херсонской государственной морской академии /Л.В. Кравцова, Н.Г. Каминская «ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки»: науковий журнал/ за заг. ред Голденблат. Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 201 9. №.4. - С. 81-85uk_UA
dc.identifier.issn2617-7064 (print)-
dc.identifier.issn2663-4139 (online)-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/313-
dc.description.abstractЭкспериментальная исследовательская работа по внедрению компетентностного подхода в системе подготовки специалистов морской отрасли в Херсонской государственной морской академии была начата в 2014-2015 учебном году. Этот шаг требовал значительных изменений как в структуре и содержании дисциплин кафедр, так и в методике их преподавания и кардинальной смене отношения преподавателя к существующей системе обучения. Не последнюю роль в осовременивании учебного процесса играет информационная среда, которая призвана обеспечить курсанта полноценным комплексом материалов по дисциплинам. Модульная объектно-ориентированная динамическая учебная среда MOODLE в полной мере отвечает требованиям по организации учебного процесса в рамках начатого эксперимента. Это программное обеспечение позволяет не только размещать учебные материалы, реализовывать общение между преподавателями и курсантами, контролировать уровень закрепления знаний, осуществлять управление учебным процессом, а также создавать авторские интерактивные материалы, способствующие более качественному усвоению информации, что в конечном итоге обеспечивает приобретение курсантом необходимых компетенций. Експериментальна дослідницька робота по впровадженню компетентнісного підходу в системі підготовки фахівців морської галузі в Херсонської державної морської академії була розпочата в 2014-2015 навчальному році. Цей крок вимагав значних змін як у структурі та змісті дисциплін кафедр, так і в методиці їх викладання, і кардинальну зміну ставлення викладача до існуючої системи навчання. Не останню роль в осучасненні навчального процесу відіграє інформаційне середовище, яке покликане забезпечити курсанта повноцінним комплексом матеріалів з дисциплін. Модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище MOODLE в повній мірі відповідає вимогам по організації навчального процесу в рамках розпочатого експерименту. Це програмне забезпечення дозволяє не тільки розміщувати навчальні матеріали, реалізовувати спілкування між викладачами і курсантами, контролювати рівень закріплення знань, здійснювати управління навчальним процесом, а також створювати авторські інтерактивні матеріали, що сприяють більш якісному засвоєнню інформації, що в кінцевому підсумку забезпечує придбання курсантом необхідних компетенцій. Experimental research work on implementation of competency approach in the system of training specialists of maritime industry at Kherson State Maritime Academy was started at 2014-2015 educational year. This step required significant modifications both in structure and content of department’s disciplines and in its teaching methodology and total change of teacher’s relationship to existing education system. The information environment plays an important role in modernizing of educational process, which aimed to provide full complex of disciplines’ materials to cadet. Modular object-oriented dynamic learning environment MOODLE fully meets the qualifications on organization of educational process within the framework of begun experiment. This software allows not only posting learning material, reliably fulfilling of communication between teachers and cadets, controlling of consolidate knowledge level, but also creating of author interactive materials, which promote to a better information assimilation that eventually provides to acquisition of essential competencies by cadet.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГО «Європейська наукова платформа»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147;-
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectинтерактивные формы обученияuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивні форми навчанняuk_UA
dc.subjectcompetency approachuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjectinteractive learning formsuk_UA
dc.titleИнтерактивное обучение: объединение технических возможностей и практического использования в Херсонской государственной морской академииuk_UA
dc.title.alternativeІнтерактивне навчання: об'єднання технічних можливостей і практичного використання в Херсонської державної морської академіїuk_UA
dc.title.alternativeInteractive learning: consolidation of technical possibilities with practical using at Kherson state maritime academyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravtsova_interactive_learning_forms.pdf204.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.