Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФролова, О.О.-
dc.contributor.authorФролова, Е.А.-
dc.contributor.authorFrolova, O.O.-
dc.date.accessioned2019-11-06T14:01:28Z-
dc.date.available2019-11-06T14:01:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФролова О. О. Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Молодий вчений. 2017. № 3. C. 479-484.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/286-
dc.description.abstractСтаття присвячена опису реалізації підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Визначено основні етапи реалізації означеної підготовки: настановно-цільовий, змістово-операційний та результативний. Детально розглянуто зміст кожного з визначених етапів. Проаналізовано ефективність запропонованої методики підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Схарактеризовано напрями її подальшої реалізації в навчальному процесі вищого морського навчального закладу. В статье описывается реализация подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально ориентированному общению. Определены основные этапы реализации данной подготовки: установочно-целевой, содержательно-операционный и результативный. Детально рассмотрено содержание каждого из выделенных этапов. Проанализирована эффективность предложенной методики подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально ориентированному общению. Охарактеризованы направления ее дальнейшей реализации в учебном процессе высшего морского учебного заведения. The article deals with future navigators’ training implementation to foreign-language professionally-oriented communication. The main stages of the presented training have been defined: target-oriented, content-related and resultative. The content of each defined stage has been deeply examined. The effectiveness of the presented methods of future navigators’ training to foreign-language professionally-oriented communication has been analyzed. The guidelines for their further implementation in the learning and teaching process of higher maritime educational institution have been described.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147:656.61.052(045);-
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні судноводіїuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтоване спілкуванняuk_UA
dc.subjectміжнаціональний судновий екіпажuk_UA
dc.subjectвищий морський навчальний закладuk_UA
dc.subjectподготовкаuk_UA
dc.subjectбудущие судоводителиuk_UA
dc.subjectпрофессионально ориентированное общениеuk_UA
dc.subjectмежнациональный судовой экипажuk_UA
dc.subjectвысшее морское учебное заведениеuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectfuture navigatorsuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented communicationuk_UA
dc.subjectinternational ship’s crewuk_UA
dc.subjecthigher maritime educational institutionuk_UA
dc.titleРеалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкуванняuk_UA
dc.title.alternativeРеализация подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально-ориентированному общениюuk_UA
dc.title.alternativeFuture navigators’ training implementation to foreign-language professionally-oriented communicationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolova_training.pdf303.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.