Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фролова, О.О. | - |
dc.contributor.author | Фролова, Е.А. | - |
dc.contributor.author | Frolova, O.O. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-06T14:01:28Z | - |
dc.date.available | 2019-11-06T14:01:28Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Фролова О. О. Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Молодий вчений. 2017. № 3. C. 479-484. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2304-5809 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/286 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена опису реалізації підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Визначено основні етапи реалізації означеної підготовки: настановно-цільовий, змістово-операційний та результативний. Детально розглянуто зміст кожного з визначених етапів. Проаналізовано ефективність запропонованої методики підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування. Схарактеризовано напрями її подальшої реалізації в навчальному процесі вищого морського навчального закладу. В статье описывается реализация подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально ориентированному общению. Определены основные этапы реализации данной подготовки: установочно-целевой, содержательно-операционный и результативный. Детально рассмотрено содержание каждого из выделенных этапов. Проанализирована эффективность предложенной методики подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально ориентированному общению. Охарактеризованы направления ее дальнейшей реализации в учебном процессе высшего морского учебного заведения. The article deals with future navigators’ training implementation to foreign-language professionally-oriented communication. The main stages of the presented training have been defined: target-oriented, content-related and resultative. The content of each defined stage has been deeply examined. The effectiveness of the presented methods of future navigators’ training to foreign-language professionally-oriented communication has been analyzed. The guidelines for their further implementation in the learning and teaching process of higher maritime educational institution have been described. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 378.147:656.61.052(045); | - |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні судноводії | uk_UA |
dc.subject | професійно орієнтоване спілкування | uk_UA |
dc.subject | міжнаціональний судновий екіпаж | uk_UA |
dc.subject | вищий морський навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | подготовка | uk_UA |
dc.subject | будущие судоводители | uk_UA |
dc.subject | профессионально ориентированное общение | uk_UA |
dc.subject | межнациональный судовой экипаж | uk_UA |
dc.subject | высшее морское учебное заведение | uk_UA |
dc.subject | training | uk_UA |
dc.subject | future navigators | uk_UA |
dc.subject | professionally-oriented communication | uk_UA |
dc.subject | international ship’s crew | uk_UA |
dc.subject | higher maritime educational institution | uk_UA |
dc.title | Реалізація підготовки майбутніх судноводіїв до іншомовного професійно орієнтованого спілкування | uk_UA |
dc.title.alternative | Реализация подготовки будущих судоводителей к иноязычному профессионально-ориентированному общению | uk_UA |
dc.title.alternative | Future navigators’ training implementation to foreign-language professionally-oriented communication | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Frolova_training.pdf | 303.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.