Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/275
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Доброштан, О.О. | - |
dc.contributor.author | Доброштан, Е.О. | - |
dc.contributor.author | Dobroshtan, O. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-06T12:55:58Z | - |
dc.date.available | 2019-11-06T12:55:58Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.citation | Доброштан О.О. Реалізація принципу прикладного та професійного спрямування щодо математичної підготовки майбутніх фахівців морської галузі у контексті stem-освіти //Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін: збірник матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кропивницький, 16-17 травня 2018 рю / за ред. О.СКузьменко, В.В.Фоменка.-Кропивницький: Льотна академія НАУ, 2018.- 164 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-932-006-3 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/275 | - |
dc.description.abstract | Професія судноводія вимагає цілеспрямованого, глибокого, мобільного та точного мислення. Майбутній судноводій повинен вміти вести спостереження, аналізувати, вносити правки та пропозиції, повинен бути відповідальним за свої дії та рішення. У проекті Концепції STEM-освіти в Україні зазначається: «Головна мета STEM-освіти полягає у формуванні і розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей молоді, рівень яких визначає конкурентну спроможність на ринку праці; удосконаленні науково-дослідної та інженерної освіти в навчальних закладах» [12, с. 5]. Отже, дана технологія навчання покликана формувати як фахові (предметні), так і соціальні компетенції сучасної молоді, що дасть можливість бути затребуваними саме завдяки умінням комплексно розв’язувати визначені завдання, критично та креативно мислити, знаходити неординарні рішення, здійснювати інноваційну діяльність. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Льотна академія НАУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.378(07); | - |
dc.subject | STEM-навчання | uk_UA |
dc.subject | майбутні судноводії | uk_UA |
dc.subject | прикладне спрямування | uk_UA |
dc.subject | практичне спрямування | uk_UA |
dc.subject | професійно-орієнтована задача | uk_UA |
dc.title | Реалізація принципу прикладного та професійного спрямування щодо математичної підготовки майбутніх фахівців морської галузі у контексті stem-освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Реализация принципа прикладного и профессионального направления по математической подготовки будущих специалистов морской отрасли в контексте stem-образования | uk_UA |
dc.title.alternative | The implementation of the principle of applied and professional areas of mathematical training of future specialists in the marine industry in the context of stem education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра природничо-наукової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dobroshtan_stem.pdf | 970.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.