Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвецова, І.В.-
dc.contributor.authorShvetsova, I.V.-
dc.date.accessioned2025-01-30T09:32:26Z-
dc.date.available2025-01-30T09:32:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШвецова І.В. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців морського флоту на заняттях англійської мови // Сучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті (MINTT-2019) : збірка матеріалів XI Міжнародної науково-практичної конференції, 28-30 травня 2019 р. Херсон : Херсонська державна морська академія, 2019. C 447-450.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2641-
dc.descriptionТези міжнародної науково-практичної конференціїuk_UA
dc.description.abstractСтаття зосереджена на питаннях підвищення якості професійної англомовної підготовки в вищих навчальних закладах для морського флоту з урахуванням міжнародних стандартів та потреби формування конкурентоспроможних фахівців. Основна увага приділяється розробці дидактичних засобів для вдосконалення мовленнєвої компетентності майбутніх морських спеціалістів, які працюватимуть у міжнародному середовищі. Автори пропонують інтеграцію нових методик навчання та підходів, що базуються на реальних потребах курсантів та їх практичному досвіді. Висвітлюються методи подолання мовного бар’єру та вдосконалення комунікативних навичок через інноваційні технології та кейс-методики, які забезпечують практичне застосування мови в спеціалізованих і повсякденних ситуаціях. Стаття також включає розгляд використання платформи Moodle для ефективного вивчення мови та адаптації студентів до професійного спілкування в міжнаціональному середовищі. The article focuses on enhancing the quality of professional English language training in higher education institutions for the maritime fleet, considering international standards and the need to develop competitive specialists. It primarily addresses the development of didactic tools to improve the linguistic competence of future maritime professionals who will work in an international environment. The authors propose the integration of new teaching methodologies and approaches based on the actual needs of the students and their practical experience. Methods for overcoming language barriers and improving communication skills through innovative technologies and case-study techniques are highlighted, ensuring practical language application in specialized and everyday situations. The article also discusses the use of the Moodle platform for effective language learning and student adaptation to professional communication in a multinational environment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.subjectMoodle платформаuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectміжнаціональне середовищеuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectMoodle Platformuk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectCommunicative Competenceuk_UA
dc.subjectMultinational environmentuk_UA
dc.subjectProfessional traininguk_UA
dc.titleФормування мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців морського флоту на заняттях англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeFormation of speech competence of future maritime fleet specialists in English classesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvetsova_Maritime_English.pdf688.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.