Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФролова, О.О.-
dc.contributor.authorФролова, Е.А.-
dc.contributor.authorFrolova, O.O.-
dc.date.accessioned2019-11-05T15:57:13Z-
dc.date.available2019-11-05T15:57:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФролова О.О. Педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкування. Наукові записки. Серія «Філологічні науки». Ніжин, 2016. Кн. 2. С. 182-187.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/247-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкування: забезпечення мотивації майбутніх судноводіїв до роботи в мультинаціональному екіпажі; розроблення та впровадження методичного супроводу до викладання професійно орієнтованих дисциплін; реалізація міждисциплінарної координації у навчанні професійно орієнтованих дисциплін у вищих морських навчальних закладах. Схарактеризовано напрями їх реалізації в навчальному процесі. В статье обоснованы педагогические условия формирования социокультурной компетенции в процессе подготовки будущих судоводителей к профессионально ориентированному общению: обеспечение мотивации будущих судоводителей к работе в мультинациональном экипаже; разработка и внедрение методического обеспечения в преподавание профессионально ориентированных дисциплин; реализация междисциплинарной координации при изучении профессионально ориентированных дисциплин в высших морских учебных заведениях. Охарактеризованы направления их реализации в учебном процессе. The article deals with the pedagogical conditions of sociocultural competence formation in the training process of future navigators to the professionally-oriented communication: 1) motivation of future navigators for working in a multinational crew; 2) development and implementation of methodical guidelines for profession-focused disciplines teaching; 3) interdisciplinary coordination in the learning process of profession-focused disciplines at higher maritime educational institutions. The guidelines for their implementation in the learning and teaching process are presented.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147:316.7;-
dc.subjectсоціокультурна компетенціяuk_UA
dc.subjectмайбутні судноводіїuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтоване спілкуванняuk_UA
dc.subjectсоциокультурная компетенцияuk_UA
dc.subjectбудущие судоводителиuk_UA
dc.subjectпедагогические условияuk_UA
dc.subjectпрофессионально ориентированное общениеuk_UA
dc.subjectsociocultural competenceuk_UA
dc.subjectfuture navigatorsuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented communicationuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкуванняuk_UA
dc.title.alternativeПедагогические условия формирования социокультурной компетенции в процессе подготовки будущих судоводителей к профессионально ориентированному общениюuk_UA
dc.title.alternativePedagogical Conditions of Sociocultural Competence Formation in the Training Process of Future Navigators to the Professionally-Oriented Communicationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolova_sociocultural_competence.pdf354.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.