Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2418
Title: Instructional approaches to teaching Maritime English
Other Titles: Навчальні підходи до викладання морської англійської мови
Authors: Кудрявцева, В.Ф.
Kudryavtseva, V.F.
Keywords: морська англійська мова
комунікативний підхід
активне навчання
глибинне навчання
Maritime English
communicative approach
active learning
deeper learning
Issue Date: 2021
Publisher: Рига, Латвія: “Baltija Publishing”
Citation: Кудрявцева В.Ф. Навчальні підходи до викладання морської англійської мови. – Інтеграція академічної, тренажерної та практичної підготовки фахівців морської галузі. Колективна монографія. – Рига, Латвія: “Baltija Publishing”, 2021. – С.134 – 143. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-106-0-9
Series/Report no.: УДК;378.147:811.111:656.61
Abstract: Стаття присвячена міркуванням про основні стратегії навчання у курсі морської англійської мови. Автор зазначає, що основним методом навчання морської англійської мови є комунікативний підхід, як на це вказує відповідний модельний курс, рекомендований Міжнародною морською організацією. Знання, розуміння та вміння вказуються як критерії оцінювання, хоча виклики нашого часу спонукають використовувати новітні стратегії для розвитку у студентів навичок критичного мислення, вирішення проблем і співпраці. Слушно наголошується на необхідності використання стратегій активного та глибинного навчання як стратегій які будуються на основі комунікативного підходу. Відсутність загальновизнаних робочих визначень активного та глибинного навчання вимагає розробки певного набору їх елементів викладачами кожної кафедр, мотивованою на їх впровадження. Щоб допомогти викладачам морської англійської мови розрізняти їх, увага зосереджена на відмінностях та подібності комунікативного підходу, активного та глибинному навчання. Дослідження ґрунтується на вивченні теоретичних і методичних компонентів, характерних для активного та глибинного навчання, проведенні серії тематичних семінарів, практичному впровадженні підручників, розроблених викладачами кафедри морської англійської мови, на заняттях, а також на усному опитуванні студентів про їхнє ставлення до нових методів навчання. Активне навчання розуміється як підхід, орієнтований на студента, який сприяє розвитку навичок мислення вищого порядку та навичок рефлексії. У морській англійській мові використання кейсів, морських історій та витягів з офіційних звітів про морські катастрофи, які стосуються дій моряків у їхньому повсякденному житті та роботі, слугують надійним інструментом для розвитку мислення вищого порядку. Рефлективні вправи використовуються у процесі написання есе та аналізу окремих аспектів навчання студентів на занятті. Глибинне навчання представлено як набір компетенцій, що включають змішане, засноване на запитах та проектне навчання, які можуть бути ефективними в повсякденній основі, яке переважно використовується на заключних заняттях кожного навчального модуля. Представлено співвідношення комунікативного, активного та глибинного підходів до навчання, які застосовуються в кожному навчальному модулі морської англійської мови. На завершення зазначається, що викладачі морської англійської мови повинні намагатися зосередити свою увагу на оволодінні та впровадженні індивідуального навчання студентів як ключового елемента стратегій активного і глибинного навчання. The article is devoted to the considerations about the basic teaching and learning strategies in Maritime English course. The author notes that the major instructional technique in teaching Maritime English is communicative approach as advised by the appropriate model course approved by International Maritime Organization. Knowledge, understanding and proficiency are pointed out as the assessment criteria, although the challenges of our times prompt to use newer strategies to develop students’ skills of critical thinking, problem solving, and collaboration. The necessity to use the strategies of active and deeper learning as the strategies to build upon the communicative approach is rightly emphasized. The absence of universally acknowledged working definitions for active and deeper learning calls for elaborating a certain set of their elements by each faculty motivated to implement them. To help teachers of Maritime English distinguish between them, the differences and similarities of the communicative approach, active and deeper learning are dwelt on. The research is based on scrutinizing theoretical and methodological advancements of the components characteristic of active and deeper learning, conducting a series of topical workshops, practical implementation in the course books developed by the department teachers of Maritime English and at the lessons as well as on oral surveys of students' attitude to new teaching and learning methods. Active learning is understood as a student-centered approach promoting higher order thinking skills and reflective skills. In Maritime English, use of cases, sea stories, and extracts from official maritime accident reports which deal with seafarers' actions in their everyday life and work serve as a reliable tool for developing higher order thinking. Reflective exercises are used in the process of writing essays and analyzing certain aspects of students' learning at the lesson. Deeper learning is presented as a set of competencies comprising blended, inquiry-based and project-based learning; the latter can be efficient on everyday basis but mostly applied at the final lessons of each training module. A correlation of communicative, active and deeper learning approaches, as applied in each training module of Maritime English, is presented. In conclusion, it is pointed out that Maritime English teachers should try to shift their attention to mastering and implementing more of students’ individual learning as a key element of both active and deeper learning strategies.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2418
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_instructional.pdf796.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.